Vařené debrecínské párky - pravděpodobně nejzábavnější recept na českém internetu

Autor receptu: Pavel Šindelář
Vařené debrecínské párky - pravděpodobně nejzábavnější recept na českém internetu
Doba přípravy:
5 minut
Počet porcí:
1 porce
Chod:
hlavní chod
Druh přípravy:
vaření

Hledat podobné recepty >>

Napište komentář >>

Přidat fotografii >>


Sdílet
Dejte svým přátelům vědět o tomto receptu na vařené debrecínské párky - pravděpodobně nejzábavnější recept na českém internetu.

Ingredience

chleba1kus
debrecínský párek1kus
hořčice plnotučná2lžičky

Postup přípravy

Vložíme párek do hrnce se studenou vodou a vaříme na mírném plameni, dokud nepřivedeme vodu k varu. Poté hned plamen stáhneme, aby nedošlo k prasknutí párku. Podáváme se hořčicí dle výběru a krajícem chleba, případně jiným pečivem.

Zobrazit další recepty na hlavní chod >>

Novinka: Moje osobní poznámky



Pokud se Vám recept líbil, můžete mu přidělit libovolný počet hvězdiček:

Hodnocení: 8.6/10 (1758 hlasů)

Komentáře

Rozi napsal(a): Vařené debrecínské párky

To může být mňamka:-) určitě to vyzkouším, vidím to jako hlavní chod na Štědrý den.

24.11.2010, 11:35 - reagovat

Grim12 napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Taky mě to velice zaujalo, a nevypadá to ani moc náročně :)

06.11.2013, 19:39 - reagovat

Juraj napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Výnimočný recept. Nemohol som odolať a po zohľadnení všetkých pripomienok, rád, výpočtov sa mi po značnom úsilí aj dokonale vydaril.
A pre trojčlennú rodinu! Výsledok bol famózny a hlavne chutný. Musím sa pochváliť všetkým to šmakovalo.
Pre tých čo nevedia čo je to šmakovať:
http://slovniky.korpus.sk/?w=%C5%A1makova%C5%A5&s=exact&c=Haa3&d=kssj4&d=psp&d=scs&d=sss&d=peciar&d=ma&d=hssjV&d=bernolak&d=obce&d=priezviska&d=un&d=locutio&d=pskcs&d=psken&ie=utf-8&oe=utf-8
Mám však iný problém.
Ako ohodnotiť tento skvost, keď tam niet dostatočný počet hviezdičiek?! HÁÁÁÁÁ?
Máte tam napísané:
Pokud se Vám recept líbil, můžete mu přidělit libovolný počet hvězdiček:
Aký libovolný? Jaký pak libovolný?
Ja chcem ľubovolne dať 30 hviezdičiek (do páru) za každého člena 10 a niet ich tam toľko! Som zhnusený, nie z toho jedla. Ešte šťastie, že píšem tieto riadky až po skonzumovaní tej manny. Keby som si to všimol počas konzumácie sústo mi naisto zhorkne v ústach. Fuj strach na to pomyslieť. A čo tí, čo chcú dať viac, hoci 100? Čakám na nejakú dobrú radu, lebo ako sa u nás hovorí:
Dobrú radu za riť kladú!

06.03.2014, 22:18 - reagovat

senpick napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Tady je každá rada drahá (nechtějte vědět, kolik si účtuji). Chybí základní premisa - chcete bodovat za pár, nebo párek. Ono se zdá, že je to malicherná drobnost, ale může mít nedozírné důsledky. V případě páru dvojnásobné.

12.06.2014, 16:27 - reagovat

Menzl napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Původně jsem chtěl na Štědrý den dát nadívané kuřecí kůžičky od Ládi Hrušky, ale tohle je výzva :-)

23.11.2013, 23:02 - reagovat

Petr Kouba napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Nepsal ten recept Babica ? :-)

03.06.2014, 16:14 - reagovat

NO LOL napsal(a): Vařené debrecínské párky

kdo neumí ssakra uvařit párky nebo si je ohřát v mikrovlné troubě ať radši neleze do kuchině.

08.01.2011, 14:42 - reagovat

Nic napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Ty se radši nauč psát:*

05.11.2013, 15:14 - reagovat

Pavel napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Tak třeba je to Slovinec, tam mají pouze měkké i. Nejvíce mě pobavil "plin".

08.11.2013, 09:45 - reagovat

Jitka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

A do kuchyně může ?

06.11.2013, 23:01 - reagovat

Corrie napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

A kdo nemá smysl pro humor, ať radši neleze na internet :)

07.11.2013, 07:37 - reagovat

jita napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Přesně tak.

07.11.2013, 11:40 - reagovat

petr napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

a kdo dává párky do mikrovlny, ať spáchá sebevraždu a pomůže tím lidstvu

07.11.2013, 15:12 - reagovat

Vladimír napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Jo.

18.02.2016, 10:18 - reagovat

jana napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

ha ha a kdo neumi napsat slovo kuchyne, at radsi nikam nic nepise

07.11.2013, 15:23 - reagovat

Martin napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

v tom případě se nauč psát háčky a čárky

02.12.2013, 19:55 - reagovat

blb napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

a ty kdyz neumis gramatiku, nepis verejne komentare

08.11.2013, 01:56 - reagovat

Grammar nazi napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Když někoho kritizuju, tak dávám bacha, ať taky nedělám chyby (celkem tři): "A ty, když neumíš gramatiku, nepiš veřejně komentáře." :-)

08.11.2013, 12:15 - reagovat

Alik napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Ja nenasla 3.
Hacky a carky jsou prezitek :-))

Zastavam se toho blba (sam se teda tak nazval)

08.11.2013, 18:23 - reagovat

Úča napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Na zacetku vety se pise velke pismeno (1.chyba), za ty se pise carka, protoze oddeluje dalsi vetu (2.chyba) a na konci vety se pise tecka (3.chyba).

10.11.2013, 10:50 - reagovat

LB napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

za ty se carka nepise....
"kdyz neumis gramatiku" je veta vlozena, proto je oddelena carkami :)
jen tak pro upresneni

18.11.2013, 22:26 - reagovat

Radka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Pane-Bože!!! kuchyně s měkkým i? to nemyslíte vážně! Vy si jděte pro změnu sednout k učebnici pravopisu.

08.11.2013, 06:11 - reagovat

Ben napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Back to the kitchen! :D

10.11.2013, 11:51 - reagovat

Rypoň napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Třeba ty párky byly na měko

22.11.2013, 12:35 - reagovat

Chipatos napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Nebo spíše na měkko :-))))

22.01.2014, 08:42 - reagovat

http://www.spokanecars.org/louis-vuitton-belt/ napsal(a): http://www.spokanecars.org/louis-vuitton-belt/

and I'm definitely tired of getting place right into a class of drug using welfare assisted.
http://www.spokanecars.org/louis-vuitton-belt/

http://www.spokanecars.org/louis-vuitton-belt/ - 22.01.2014, 08:50 - reagovat

štefan napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

no ohřívat párky v mikrovlnce to je barbarství!

08.11.2013, 07:38 - reagovat

che napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

jist parky je barbarstvi!!!

08.11.2013, 15:47 - reagovat

LOL napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Tak vy asi vařit moc neumíte, pokud na párky používáte mikrovlnku :D

08.11.2013, 11:25 - reagovat

kámen napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

a kdo neumí psát česky, tak ať nepíše vůbec. kuchIně?


08.11.2013, 18:11 - reagovat

Alik napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

ssssakraaaa

Jen at leze do kuchyne kdo parek neumi

At neleze na blog, kdo nepochopi vtip nebo at radsi ani nic nevari :-) he he

P.S.: Vyjmenovana slova po ch: chytrý,chytit, chyba, chýše, kuchyně, tchýně, ....

08.11.2013, 18:20 - reagovat

chicquitto napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

po CH se píše vždy Y, nikdy I.

09.11.2013, 08:00 - reagovat

Manas napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

JJ. Psychika, Chimera, Chicago, Chiwawa, atd, atd

09.11.2013, 14:01 - reagovat

Mr. bramborák napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

je to blbec, ale pššššt ;DDD

10.11.2013, 11:54 - reagovat

Ladka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

A co tak chichotat,chiméra,chinin,chirurg ??,

09.11.2013, 14:20 - reagovat

Jiri napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

to jsou snad slova prevzata..

10.11.2013, 20:22 - reagovat

Hanulles napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

hele, von možná píše chychotat :-D

13.11.2013, 13:59 - reagovat

Faba napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Když to mám tvrdý,tak se mohu ,,chychotat"

07.03.2015, 02:57 - reagovat

Rypoň napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Třeba také i chilenec

22.11.2013, 12:38 - reagovat

Hanes napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

hlavně, že to napsal někdo, kdo se jmenuje chIcguitta :D

11.11.2013, 20:03 - reagovat

Martin napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Vyjmenovaná slova po CH? To je nějaká novinka, ne? Vyjmenovaná slova po CH neexistují. CH je tvrdá souhláska a proto se po CH vždy píše Y, s vyjímkou cizích a převzatých slov!

02.12.2013, 20:02 - reagovat

viis napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Vážně se bavim... :D

06.02.2014, 19:52 - reagovat

Šimon napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Člověče, vy zase nepoužívejte neexistující slovo "vyjímka".

06.03.2014, 22:12 - reagovat

wtf napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Tak třeba vy (předpona) a jímka (díra/nádoba na žumpu)

24.05.2015, 22:34 - reagovat

Jana napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

A kdo píše ve slově kuch.ně měkké i, tak ať neleze sem.

08.11.2013, 19:17 - reagovat

Jamesiss napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Kdo neumí napsat něco dobře, když se jedná o učivo 3. třídy (y/i) ať neleze nikam...
Očividně nemá někdo smysl pro humor :-D

08.11.2013, 19:52 - reagovat

Vrtulka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Mě to měkký i a tvrdý úplně zmátlo. Můžou ty debrecínky být i tlustý, nebo jen tenký? A mají být před tím vařením tvrdý, nebo měkký?
Jsem to nikdy nezkoušela.

08.11.2013, 21:15 - reagovat

lokofil napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Debrecínské párky jsou tenké:-))))

09.11.2013, 10:50 - reagovat

Lenulka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

podle toho, jestli se vaří ve tvrdé nebo v měkké vodě :-)

10.11.2013, 19:05 - reagovat

Já napsala: Re: Vařené debrecínské párky

Nebo pokud není mistr kuchař natvrdlý. :)

11.02.2014, 20:30 - reagovat

Ziletka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

y/i po ch je učivo druhé třídy

10.11.2013, 03:13 - reagovat

katka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

To zni vazne od nekoho kdo vari v "kuchini" :-D Ach ten pravopis...

09.11.2013, 13:22 - reagovat

Klachta napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

GRAMATAR NAZI

11.11.2013, 20:46 - reagovat

Pecka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

GRAMATAR? Mám si to slovo najít na googlu? :D

22.11.2013, 09:43 - reagovat

og napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Kdo píše kuchyň s měkkým I ať se radši nerodí.

09.04.2014, 12:19 - reagovat

páreček napsal(a): Vařené debrecínské párky

a kdo neumí česky, ať radši nic nekomentuje

10.01.2011, 00:02 - reagovat

:D napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

V tomto případě (vzhledem k tomu, že ne každý na světě umí česky) přišla většina národů o možnost cokoli komentovat.

A toto jen pro zajímavost - na začátku věty se píše velké písmeno. Na jejím konci se píše tečka. :))

12.11.2013, 00:24 - reagovat

Pavel napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Na konci vety se pise tecka, vetsinou. nekdy taky otaznik nebo vykricnik !

04.08.2014, 22:40 - reagovat

Radka napsal(a): Vařené debrecínské párky

super, u nás pro změnu podáváme s bramborovou kaší bez hořčice a bez chleba

29.03.2011, 23:05 - reagovat

Kráťa napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

To je Brojnsteinova modifikace Liebkowitzovy varianty, kdy se místo chleba a hořčice podávají brambory.

http://kochlear.cz - 06.11.2013, 05:00 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

kráťo, beriem späť, pri odpovediach to beriem odspodu hore, ale podľa vášho komentára vidím, že už máte aj na chléb namazaný máslem, nemeškajte, hor sa do kurzu a mažte, mažte

06.11.2013, 13:34 - reagovat

ALIEN napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

:D :D

06.11.2013, 23:34 - reagovat

Mája napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

LEVEL 2 pro zkušenější kuchaře =)

07.11.2013, 08:12 - reagovat

:-) napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Tak složitý recept nezvládnu :-D

07.11.2013, 10:28 - reagovat

Fulda napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

S bramborovu kaší???? Tak to už je sakra vysokej gurmetskej level, to smrtelník bez výučního listu kuchař-číšník snad ani nedá

07.11.2013, 21:08 - reagovat

Jenda Jouda napsal(a): Vařené debrecínské párky

Dobrý den,
postupoval jsem přesně podle receptu, ale voda z hrnce se všechna nevejde na talíř a chleba je potom rozmočený. Kde jsem udělal chybu?

http://www.mlha.gr - 16.11.2011, 11:20 - reagovat

Jiří napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Měl jsem stejný problém ale vyřešil sem to. vodu z hrne jsem nalil do půlitru a upíjel k párkům. dobrou chuť

16.11.2011, 13:46 - reagovat

petr napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

část vařící vody jde bezvadně využít k přípravě dobré kávy nebo čaje!!

06.11.2013, 08:09 - reagovat

Honza napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Kostelecká káva do každé rodiny

08.11.2013, 10:13 - reagovat

Zuza napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Taky to tak řeším. A zbytek dávám do mrazáku, horká voda se hodí vždycky..

17.11.2013, 22:07 - reagovat

Pecka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Tak Vám děkuju, jdu si převlíct gaťky.

22.11.2013, 09:46 - reagovat

Ïvča napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Já tu vodu z vylouhovaných párku ještě použiju na polívku ......suprová,zbytek zeleniny,přidej veje a nemá chybu :-)))))

06.11.2013, 22:56 - reagovat

kukuška napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

ano, také přidám veje..manžel radši vejce, ale veje nemají chybu ;-)

07.11.2013, 00:06 - reagovat

stiltskin napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

......a když nemáte vejce, tak tam nedavejte nic....

08.11.2013, 07:50 - reagovat

oldřiška napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Pokud nemám veje, mohu požít závěje?

08.11.2013, 16:48 - reagovat

:D napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Lépe závěje, nežli závěsy.

12.11.2013, 05:57 - reagovat

mišňa napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Uíííííííííííííííí už nemůžu,řičím smíchy!!!!

07.11.2013, 20:30 - reagovat

Eva napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Chlapi, jestli neumřu smíchy, tak to máme
ráno na snídani.

13.11.2013, 18:57 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Jendo, urobili ste začiatočnícku chybu, vodu z párkov nemožno dať na tanier, ako ste sám zistil na vlastnej chybe-chlieb sa nám čo?Rozmočí.Preto, ako už napísali vaši skúsenejší kulinári nižšie či vyššie treba vodu z párkov alternatívne použiť, prípadne recyklovať.Pozor-nevylievať.

06.11.2013, 13:44 - reagovat

janina napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

odporúčam, dať návrh europoslancom aby sa tou vodou splachovali vécka (toalety) keď sa rýpu v parlamente aj do toho. Mali by do uzákoniť a kto to nebude rešpektovať tak samozrejme pokutovať!!!!!!!!

06.11.2013, 17:11 - reagovat

ili napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

To by šlo, jen pozor, aby to prošlo Evropskou unií :_)

08.11.2013, 08:02 - reagovat

Hanka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Dobrý nápad, ale prošel vůbec recept na vařené debrecinské párky europarlamentem? Jako že by určili, jaké množství vody je zapotřebí k uvaření jednoho párku, jak silný chléb odkrojit a tak.

08.11.2013, 21:35 - reagovat

Pecka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Především jaký čas je zapotřebí k jednoho párku a tabulkové uvedení násobků času. Abychom pak tři nevytáhli ještě syrové.

22.11.2013, 09:48 - reagovat

janikno napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

A co souhlas Republiky Debreczínské, jak na to myslíte??? "))

13.11.2013, 15:17 - reagovat

jita napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Doporučuji vodu využít na koupel nohou. Pokožka krásně zvláční. Účinky potvrdilo 80% testovaných.

07.11.2013, 11:47 - reagovat

jordan jordanov napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

a nepálí to?

07.11.2013, 16:42 - reagovat

nepali napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Dobrého nepálí!

07.11.2013, 22:26 - reagovat

Ruprecht napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

A svině se nedá! ;)

08.11.2013, 00:08 - reagovat

Pecka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Bude muset, když už se na ni vaří voda.

22.11.2013, 09:48 - reagovat

Monika napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

V tomto případě..pozor na pejsánky!!!

08.11.2013, 11:35 - reagovat

lokofil napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Levá noha krása,na pravou to neučinkuje?Někde jsem udělal chybu.Lavá pálila,pravá už ne:-))))

09.11.2013, 10:53 - reagovat

susanahh napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

chyba musela nejspise nastala jiz v postupu, z leveho parku se musi nalit voda na levou nohu a z praveho na pravou...nikoli obracene !!!

11.11.2013, 06:50 - reagovat

veru napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Jasně nevylévat. Horká voda se vždycky hodí já ji schovávám v mrazáku.

08.11.2013, 17:14 - reagovat

Ivana Petrovic napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Mně už tečnou slzy....smíchu!!!!!!!!!!

09.11.2013, 00:19 - reagovat

Šárka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

umírám smíchy! takhle sem se nezasmála ani nepatuju. děkuju vám všem!

11.11.2013, 13:18 - reagovat

roberta napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

přeci bujónek...dobrý na zácpu... :*D

09.11.2013, 01:22 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Jendo-odkaz máte níže u Petra

06.11.2013, 13:48 - reagovat

senpick napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Vážený kolego, nepostupoval. NIKDE v receptu není uvedeno, že byste měl párky z hrnce vyndat. Hořčice dle výběru (tuhle jsem ale nesehnal, měli pouze plnotučnou a kremžskou) se pravděpodobně přidává do vody.

08.11.2013, 23:05 - reagovat

Šárka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

:DDDDD Díky :)))

11.11.2013, 13:13 - reagovat

Eva napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

:-)))))))))))))))))))))

13.11.2013, 18:55 - reagovat

sisapavel napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

horkou vodu dáme do mrazáku protože horká voda se vždycky hodí

09.12.2013, 00:23 - reagovat

tomaš napsal(a): Vařené debrecínské párky

Asi před dvěma hodinami jsem započal s přípravou párků dle tohoto receptu. Před hodinou a půl začala voda vařit a mírný plamen se zatím neobjevil. Poraďte mi prosím, jak dlouho mám ještě čekat než se plamen objeví, abych jej mohl ztlumit. Děkuji, čekám, stále čekám.

02.11.2012, 20:22 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Tomáško, váš komentár ma veľmi zaujal, cítiť z neho zaujatie pre vec a cit pre postup.Ale je to aj o skúsenostiach, někdy je třeba dlouho čekat a pak až ztlumit.Tak len čakajte, plameň sa určite objaví.Čakanie si možete spríjemniť zváračským kurzom.Iste bude obohatením vašich kuchárskych zručností.

06.11.2013, 13:39 - reagovat

Iveta napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

taky jsem cekala. tenkrat ale ne na ohen na parky, ale na olej na hranolky az se dostatecne rozpali. trvalo to jen asi 15 minut, ale pak je opravdu tezke zmensit plamen.

06.11.2013, 14:19 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

to vám verím, Ivetka, treba mať poruke hasiaci prístroj, alebo mobil, aby ste zavolali odborníkov na hasenie, pokiaľ plameň neustrážite.

06.11.2013, 14:50 - reagovat

Ruprecht napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Ovšem před zavoláním odborníků nezapomeňte plamen vyfotit a sdílet na Facebooku. ;)

08.11.2013, 00:12 - reagovat

Iveta napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Ruprechte, nejak mi tu chybi tlacitko "to se mi libi"

08.11.2013, 13:15 - reagovat

Norbert napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Taky jsem si to řikal ,že to tam chybí. :D

09.12.2013, 19:40 - reagovat

http://outdoor-printing.com/cgi-bin/ napsal(a): http://outdoor-printing.com/cgi-bin/

We kicked our crew of robots to electronic life and rolled them aboard the truck. Then Igor added one item that I found very interesting. A portable battery charger that he plugged into the truck's electrical system. Which meant that we would not be returning this night. I wondered just where in the north we would be.

http://outdoor-printing.com/cgi-bin/ - 04.08.2014, 15:02 - reagovat

http://hiendcorner.pl/?p=11466 napsal(a): http://hiendcorner.pl/?p=11466

colorado_sunshine thanks for the link very useful.

http://hiendcorner.pl/?p=11466 - 21.08.2014, 09:48 - reagovat

http://www.lukiprint.fr napsal(a): http://www.lukiprint.fr

Long time Pandora fan, but since complained, it can vastly outdone through different expert services regarding articles. At present signed in for you to MOG which is very great, nevertheless a work in progress in most regions. For instance , you still can not ban/dislike designer, photos or maybe trails inside radio function (You could miss to your heart's information, however who wants to achieve that all day? )

http://www.lukiprint.fr - 01.12.2014, 18:48 - reagovat

Iveta napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

hasicak uz mam :D mobil mi bohuzel shorel :(
udrzujte ohen, hasici uz vyrazeji...

08.11.2013, 13:12 - reagovat

julo napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

udržujte oheň, kým neprídu hasiči ...

07.11.2013, 09:54 - reagovat

huriii napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Pokud by plamen pohasínal doporučuji zalít vodou :-)

08.11.2013, 07:06 - reagovat

bobisek napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

také jsem jednou nečekala u pánvičky ale u telefonu a pak jsem volala manželovi že máme před Vánocemi vymalovanou kuchyň - na černo....

28.11.2013, 18:53 - reagovat

Daname napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Mám podobný problém, voda již byla již vyvařená, ale mírný plamen se stále ještě neobjevil! Ačkoliv pokrm ještě asi nebyl vařený, vypnula jsem raději svůj elektrický sporák, debrecínské párky jsem ode dna odřezala nožem a nabídla je svému kocourovi. Až se příště zase pustím do přípravy tak složitého pokrmu, požádám raději o dozor svou zkušenou tchýni.

07.11.2013, 01:52 - reagovat

Daname napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Omlouvám se za předchozí hloupý příspévek, kde si stěžuji, že jsem nemohla stáhnout plamen, protože se žádný ani neobjevil a proto jsem vypnula svůj elektrický sporák a ve vaření již nepokračovala. Samozřejmě už jsem celou věc pochopila. Můžete sem, prosím, někdo vložit adresu webu, z kterého se dá plamen stáhnout? Zkoušela jsem hledat na www.ulozto.cz, ale tam jsem to nenašla. Děkuji.

07.11.2013, 02:10 - reagovat

Katka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

https://play.google.com/store/search?q=plamen staci si vybrat jestli modry nebo extremni

07.11.2013, 08:36 - reagovat

Jana napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Vy si delate srandu,ale uvedomujete si co se stane,pokud ten plamen skutecne nestahnete? Ty parky!! Vam popraskaj..

08.11.2013, 13:38 - reagovat

Pohlreich napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Plamen jsem stáhl, ale bohužel není kompatibilní s mým Androidem 4.4 KitKat, takže párky stejně popraskaly. :-( Hodil jsem místo nich do hrnce ten KitKat, a musím říct, že z toho byla výborná čokoládová poleva. V kombinaci s hořčicí namazanou na chleba nezapomenutelný kulinářský zážitek!

P.S. Kdo nemá KitKat, může použít i gumové medvídky Jelly Bean, ale vaření bude trvat déle, zato bude mít polevu hezky barevnou. Na druhou stranu ovšem ruskou zmrzlinu (Ice Cream Sandwich) pro tento recept doporučit nemohu, v kombinaci z hořčicí je chuť nevalná, takže pro majitele starších telefonů tento recept není vhodný. :-(

08.01.2014, 20:56 - reagovat

Jirka Babica napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Jakožto majitel zastaralého přístroje mohu potvrdit naprostou nevhodnost tohoto receptu! Jsem kuchař - amatér, jinak se živím servisem lyží. Vzhledem k mizerné zimě si nemohu dovolit nový mobil, takže vlastním pouze starý model s operačním systémem Gingerbread. Jelikož při vaření rád improvizuji se surovinami, chtěl jsem vyzkoušet vaši variantu receptu. Z nepochopitelných důvodů na mne soused přivolal policii!!! Dva dny jsem v cele předběžného zadržení marně vysvětloval, že jsem jen ohříval debrecínské párky! :-(

08.01.2014, 22:04 - reagovat

Crockain napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Pravda. Ted už se perník nepeče. Ten se musi vařit. :-D

12.12.2014, 14:38 - reagovat

Šára napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

mírný nemaj :(

07.08.2014, 15:59 - reagovat

Šárka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

:DDDD

11.11.2013, 13:21 - reagovat

Sarka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Určitě myslí vnitřní oheň Agni, ten se nedownloaduje....ten prostě každý má, někdo silný, někdo slabý....a podle toho stráví párek buď rychle nebo pomalu. Prima den.

11.05.2014, 23:39 - reagovat

Jitka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Pokud autor receptu myslel jakýsi vnitřní oheň, zapálení pro kulinářství, myslím, že objevení plamene, který by potom bylo možno ztlumit souvisí s mentální energií kuchaře. Z tohoto hlediska provádím již druhý týden experiment. Sedím naproti hrnci s párky. Voda je již vlažná, ale plamen se stále neobjevuje. Došla jsem tedy k poznání, že moje zapálení pro kulinářství je velmi povrchní. Proto myslím, že tento recept je pouze pro opravdově zapálené kulináře.

07.11.2013, 11:00 - reagovat

misha napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Jitko, a myslíte u toho na ty párky? to je jediné, co mne napadá, proč by vám to nešlo. Nesmíte myslet na nic jiného..

07.11.2013, 20:52 - reagovat

Myrra napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Ohledně mentální přípravy párků je možné přiučit se zde: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Pke3A2XuBLg#t=123

08.11.2013, 13:11 - reagovat

roberta napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

mě se z toho smíchu zapalují lejtka,podle hesla nohy v gaťach kominarky,vyzerají ako spižské párky...nevím jestli se dělá i model debrecin :-)

09.11.2013, 01:26 - reagovat

Evik napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Jak uvádí Janka, je jedna z variant. Já nastolím druhou. Tento recept je nutné připravovat na plynovém sporáku či obyčejných kamnech nebo krbu. Pokud máte elektrickou i indukční desku, tento recept nikdy správně nenapodobíte. A teď mé doporučení: Pokud nemáte vhodnou přípravnou plochu,na tento recept raději zapomeňte.

07.11.2013, 20:46 - reagovat

Dizzy napsal(a): Vařené debrecínské párky

mě naopak chutnají prasklé párky, mají lepší jemnější chuť

04.11.2013, 22:29 - reagovat

Laky napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Prasklé párky jsou jemnější jelikož když párek praskne, jeho šťáva vyteče do vody a voda se naopak dostane do párku, tím se chuť sníží a i naředí vodou. pokud má někdo zbytečně moc dobrý výběrový párek, může si tímto způsobem z něj udělat párek kterej chutná jako ten ze supermarketu za 9 korun

05.11.2013, 11:34 - reagovat

Veronika napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

A z té vody pak máte super vývar ;-) přihoďte pár kousků mrkve a brambor a máte k hlavnímu chodu i polívku... :-D

05.11.2013, 23:14 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Laky-výborne, správne ste to pochopili a ešte rozvinuli aj s rozpočtom.Patríte už do kategórie pokročilých kuchárov, krásny postup aj vysvetlenie na varenie prasklých párkov.

06.11.2013, 13:54 - reagovat

Syro napsal(a): Vařené debrecínské párky

To bych asi nikdy nevzal do pusy.Vždyť to vypadá jako nějaké nožičky! Z jaké části Světa je tento recept ?

04.11.2013, 23:04 - reagovat

Instant napsal(a): Vařené debrecínské párky

Prosimvas je to recept i pro nas vegetariany? Nebo je v tech parcich nejake mrtve zviratko?

05.11.2013, 09:53 - reagovat

mr.wilson napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Takové párky jsou vždy jen vegetariánské, není jich v českých obchodech moc které by v sobě měli nějaké jiné než živé zvířátko.

06.11.2013, 00:11 - reagovat

Alda napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Bez obav, v párcích dostupných v ČR žádné maso není :)

06.11.2013, 09:58 - reagovat

mišňa napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

hahahaha...nejsem schopna kloudné reakce...brečím smíchy už půl hodiny...za tu dobu bych už mohla mít párky uvařené několikrát,ale k vaření se nedostanu,tudíž je sním studené-zaručený recept!

07.11.2013, 20:35 - reagovat

Šárka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

:D, já už nemůžu

11.11.2013, 13:23 - reagovat

Metelka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Já se taky chechtám na celý barák a začínám mít hlad!!!!

11.12.2014, 10:38 - reagovat

Miloš napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Párky jsou dokonce jedno z jídel, které doporučuje česká biskupská konference jako vhodné ke konzumaci na Velký pátek či Popeleční středu, tedy ve dnech přísného postu.

06.11.2013, 12:10 - reagovat

Párkobijec napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Původně to byl Velký párek, to jen pro upřesnění.

08.11.2013, 21:44 - reagovat

Jasněji! napsal(a): Vařené debrecínské párky

Instrukce nejsou dost jasné, skřípl jsem si varle do odsávání digestoře.

05.11.2013, 11:19 - reagovat

Deloslav napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Já když vařím, tak si preventivně varle (nejlépe obě) schovám do vhodné části oděvu. Zatím s tím mám jen dobré zkušenosti, takže mohu jen doporučit.

05.11.2013, 17:59 - reagovat

aleš napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

a když neschováš, tak budeš mít rovnou i vajíčka...

06.11.2013, 17:03 - reagovat

Motýl napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

tohle je uplně nejvíc :-D dlouho jsem se tak nepobavila jak taky :-D

06.11.2013, 22:48 - reagovat

Monika napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Vřele děkuji...dlouho jsem se tak nezasmála Dík

08.11.2013, 11:45 - reagovat

pazi napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

:-) to si zabil :-) :-) :-)

05.11.2013, 18:54 - reagovat

Miloslava Slámová napsala: Re: Vařené debrecínské párky

AU :D

05.11.2013, 20:00 - reagovat

Urolog napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Snad alespoň stihneš sthnout plamen, mít k tomu ještě prasklý párek by už docela zamrzelo.

06.11.2013, 01:05 - reagovat

Motýl napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

:-D :-D :-D

06.11.2013, 22:51 - reagovat

lunicka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

tak tohle je už síla :D

09.11.2013, 19:49 - reagovat

Zdenda01 napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Sniž si tah digestoře

07.11.2013, 10:40 - reagovat

regfeedback napsal(a): Vařené debrecínské párky

Recept jsem vyzkoušel a mohu jenom doporučit. Bohužel jsem doma zrovna neměl párky, ale lze je klidně vynechat a nahradit tím chlebem a stejně je to mňamka!

05.11.2013, 11:49 - reagovat

noname napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Postupovala sem podle vašeho doporučení ale chleba byl mokrý fuj a hořčice se ve vodě rozplynula a vytvořila žlutý flek co sem udělala špatně?

05.11.2013, 16:32 - reagovat

regfeedback napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Asi jsem zapomněl zmínit, že pokrm jsem konzumoval brčkem z použitého uzavřeného kelímku od Coca Coly. Jestli jste zbrkle použila lžíci a talíř, omlouvám se za nepříjemný gastronomický zážitek.

05.11.2013, 19:24 - reagovat

janikno napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Příliš pomalá konzumace tohoto výtečného jídla, doporučuji ihned po aplikaci ingridienci talíř oěma rukama připlácnout na ústa, požitek zaručen!

13.11.2013, 15:34 - reagovat

atevi napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Ale,i pan Babica se připojil k diskusi.. Vítám.. :-)

06.11.2013, 19:47 - reagovat

SOLDY napsal(a): Vařené debrecínské párky

Recept je výborný! Dal jsem tam ještě mletou papriku, cibuli, sůl, pepř,trochu rajského protlaku, majoránku, jeden česnek, bujón v kostce, chleba jsem opekl na sucho a nakrájel na kostičky a celé jsem to dal do talíře a můžu říct, že ta gulášovka byla výborná!

05.11.2013, 11:54 - reagovat

Petr napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

My děláme gulášovku z hovězího masa a té z párků říkáme frankfurtská.

06.11.2013, 05:06 - reagovat

Motýl napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

já buřtguláš :-D

06.11.2013, 22:54 - reagovat

Petr napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Já teda buřtguláš dělám z buřtů, ale možný je všechno, už jsem viděl machry, kteří zvládli udělat svíčkovou z vepřový kýty....

07.11.2013, 15:17 - reagovat

bublina77 napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Nám na táboře jednou udělali svíčkovou ze sojovýho masa... Byla to pěkná kejda :D

07.11.2013, 17:35 - reagovat

isa napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Jeden jeliman dělá svíčkovou z vepřovýho kolena - i se špetkou majoránky :-D
http://vladimirkroupa.blog.idnes.cz/c/86190/Kdyz-vari-chlap-aneb-Svickova-na-smetane-z-hovezi-klizky.html
Nevynechávejte diskusi.... i tam je přínosnější než blog ;-)

21.11.2013, 18:39 - reagovat

tunak napsal(a): Vařené debrecínské párky

doporučuji párky ohřivat v mikrovlnce. chuť je pak daleko jemnější a křišťálovější

05.11.2013, 13:14 - reagovat

Iveta napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Ještě bych k tomu přidala nerezovou vidličku ať má ta křišťálová chuť i jiskru
:)

06.11.2013, 23:23 - reagovat

Doktor napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Já přidávám i nůž, aby to mělo říz.

07.11.2013, 15:42 - reagovat

mišňa napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

checheche...pomoooc,už nemůžu...

07.11.2013, 20:38 - reagovat

Alí Ghabil Sygmadežád napsal(a): Vařené debrecínské párky

Když vařím dva párky, musím vodu přivést k varu dvakrát? Nebo použít dva hrnce?

05.11.2013, 13:51 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

veľmi dobrý postreh Alí, koľko párkov toľko vody a toľko hrncov.

06.11.2013, 13:59 - reagovat

Janča napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Bože! A co když jich potřebuju ohřát 10? Tolik hrnců ani nemám. Jíst by měli všichni najednou. Tak teď babo raď. A nebo ne. Stejně máme sklokeramiku, takže to není pro nás.

07.11.2013, 21:15 - reagovat

Quac napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

A jaký je vlastně poměr vody a párků? To nejde jen tak tam nalít od oka pak se to nezdaří. Může mi někdo poradit?

07.11.2013, 22:24 - reagovat

kazeasch napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Jestli jsem to pochopil správně, tak na jeden párek jedna voda. Ale asi bude lepší použít balenou. Ráno jsem pustil kohoutek a pořád ještě teče ta první.

08.11.2013, 11:10 - reagovat

martin Kuhn napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

tak to je fakt mazec. ROFL.

08.11.2013, 12:22 - reagovat

Nemii napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

:-D To musíte mít ale opravdu velký hrnec...

10.11.2013, 22:24 - reagovat

Michal napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Neříkej, že jsi párky ještě nevařil v bazéně?

29.01.2017, 19:48 - reagovat

Beuška napsal(a): Vařené debrecínské párky

Tak ty kometáře mě vážně dostali!! :D (y)

05.11.2013, 14:58 - reagovat

Motýl napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

tak to mě taky!!! :-D jsem tu jen abych se pobavila :-D učůrávám smíchy :-D je to tady pěkná banda :-D

06.11.2013, 22:55 - reagovat

Standa napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Tak tahle diskuze je fakt výživná:)

08.11.2013, 09:05 - reagovat

maiello napsal(a): Vařené debrecínské párky

Zkoušel jsem je vařit i v Itálii.Bohužel tu nemají ani debrecínské párky ani vodu.vše jsem tedy nahradil zdejší pitou. Mohu jn doporučit! Mňamka ! :)

05.11.2013, 15:21 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

áno, párky sú medzinárodné jedlo, može ich variť každý talian.

06.11.2013, 14:01 - reagovat

Jarmil napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Tak to je pro mě smutná záležitost. V Itálii jsem nebyl, ale sousedi se vedle hádali, takže jsem Italii aspon zažil, a tím zabil 2mouchy jednou ranou, k tomu si dal hořčičnou polévku s chlebem a zakusoval párkem. Což mě přivádí na myšlenku že 2mouchy+ chleba+ párek+hořčice = ymc2???

08.11.2013, 10:30 - reagovat

Kum4r napsal(a): Vařené debrecínské párky

Ze čtení předchozích komentářů uchcávám. Díky za spoustu humoru.

05.11.2013, 15:22 - reagovat

chonkli napsal(a): Vařené debrecínské párky

jaký to božský pokrm... počkám až to vysvětlí ve zprávách na Nově Babica...

05.11.2013, 15:32 - reagovat

noname napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

ne když nemáte párky tak tam dejte sekanou a když nemáte sekanou tak to nevadí i bez ní se to obejde :3

05.11.2013, 16:34 - reagovat

Pata napsal(a): Vařené debrecínské párky

Nejlepsi pokrm. Uvaril jsem to presne dle receptu pri veceri, u ktere jsem se seznamil s rodici sve pritelkyne. Vsichni jsme si moc pochutnali a voda z hrnce byla vytecna. Doporucuji vyzkouset!

05.11.2013, 18:13 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

však v poriadku, ale ak vás ešte niekedy pozvú a priateľka vám ešte niekedy náhodou po tom kulinárskom zážitku zoberie telefón, tak na prezentáciu u budúcich svokrovcov by som použila iné jedlo.napíšte, poradím.

06.11.2013, 14:04 - reagovat

jxh napsal(a): Vařené debrecínské párky

Pro odvážnější jedince doporučuji nahradit hořčici kečupem, může být i ostrý...

05.11.2013, 18:15 - reagovat

kona napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

..ale ne moc, aby párky neprořízl !

07.11.2013, 14:00 - reagovat

miloš zeman napsal(a): Vařené debrecínské párky

..a můžu místo párků použít bůček, místo hořčice zelí a místo chleba knedliky? zůstává postup stejný?

05.11.2013, 19:00 - reagovat

Babica, Jirka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Můžete si dát kamkoliv cokoliv, takže když nemáte párky, dejte tam bůček. Nebo houby. Nemáte-li houby, nedávejte je tam.

05.11.2013, 21:16 - reagovat

Barbara Streissandova napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Muzete dat cokoli kamkoliv a furt to budou varene debrecinske parky

09.11.2013, 01:46 - reagovat

lunicka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

"můžete dát cokoliv kamkoliv" - pořád jsme u vaření? Abychom ony párky spíše neodvařili, než uvařili :)

09.11.2013, 19:58 - reagovat

Ben napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

V klášteře:
Milé sestry, dnes budou k obědu tlusté párky... a ty z vás, co byly neposlušné, dostanou je nakrájené.

10.11.2013, 12:21 - reagovat

Tomáš napsal(a): Vařené debrecínské párky

Na koleji vaříme párky v rychlovarné konvici a ev vodě, která zbyde, si děláme čaj nebo si s ní zalejeme kafe. ;)

05.11.2013, 19:06 - reagovat

Em napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Lol. Nejhorší na tom je, že to je dost možná míněno vážně.

05.11.2013, 19:18 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Tomáško, rýchlo-neznamená aj dobre.Využitie vody z párkov chválim, možno ju výborne použiť ako zálievku do šalátov alebo ňou polievať kvety

06.11.2013, 14:09 - reagovat

kona napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

..ale pouze masožravé.

07.11.2013, 14:02 - reagovat

Pecka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Já bych ještě doporučila k zalévání květů počkat, až voda po varu klesne na pokojovou teplotu. Ovšem moje květiny jsou přehnaně zhýčkané.

22.11.2013, 10:11 - reagovat

Meme napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Květy? Jako ten časopis? To je zajisté zajímavý způsob recyklace. My doteď pouze používali listy do salátu...

28.11.2013, 21:51 - reagovat

chumpy8 napsal(a): Vařené debrecínské párky

Při stahování plamene mi spadnul internet a stahování se přerušilo. Než dojel chlápek od internetu a opravil to, trvalo to 16 hodin a 23 minut, takže bych chtěl poupravit dobu vaření na 5 až 988 minut.

05.11.2013, 19:15 - reagovat

Kráťa napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Nesmíš ho stahovat z Youtube. Mají tam antipirátskou ochranu a přeruší se stahování. Zkus spíš torenty.

06.11.2013, 05:13 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Chlumpy, kto to kedy videl prerušovať sťahovanie, preto vám to toľko trvalo.

06.11.2013, 14:10 - reagovat

magg napsal(a): Vařené debrecínské párky

Dobrý den,

díky za perfektní recept, jen mi není jasné, zda existuje nějaký správný poměr počet párků/množství vody... Může mi někdo odpovědět? Nechci mít moc vody, co když potom párky moc nasáknou a nebudou tak dobré???
Díky

05.11.2013, 19:18 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Už som to raz písala, ale koli vám, magg, opakujem, koľko párkov-toľko vody a toľko hrncov, čím budú nasáknutejšie tým lepšie

06.11.2013, 14:13 - reagovat

skalič napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

dobrý den.
z mé zkušenosti doporučuji 14 dní před samotnou přípravou párky šupnou do láku udělaného z česneku,fíků a šípkového čaje.
těsně před vařením lehce napíchat stříkačkou s obsahem 200ml vodky nebo dle vašeho výběru. ale pozor!!! na tu vodku. já ji dal více a moc si nepamatuju jak to chutnalo.

09.11.2013, 11:02 - reagovat

Šimon napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

nauč se humor.

11.11.2013, 20:16 - reagovat

Pecka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Správně, velmi záleží na dobře nasáknutém hrnci. Můžete ho dát k nasáknutí i den dva předem. Rozdíl v kvalitě je nepopsatelný.

22.11.2013, 10:12 - reagovat

Madone napsal(a): Vařené debrecínské párky

Máte nějaké doporučení, jak uvařit tuto na první pohled delikatesu, i pro nás, co používáme místo plynu elektrický sporák a tudíž nemáme plamen, který bychom stáhli? Chci si tuto svěží novinku na českém kulinářském nebi také dopřát, leč takto asi nemohu.

05.11.2013, 19:21 - reagovat

Radek Hulán napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Jestli používáte elektrický sporák s operačním systémem Windows, tento skvělý systém funkci vaření párků obsahuje. Stačí ji doinstalovat z instalační diskety, co jste dostal k sporáku.
Návod ke stahování dle receptu najdete na stránkách podpory:
http://search.microsoft.com/cs-cz/supportresults.aspx?q=p%C3%A1rky&x=0&y=0

05.11.2013, 19:41 - reagovat

Vladimír Smutný napsal: Re: Vařené debrecínské párky

Dobrý den,
mám podobný problém s elektrickým sporákem.
Vlastním sporák Mora 664 de luxe s dotykovým ovládáním. Ani po 6-ti hodinovém vaření se plamen neobjevil , voda zmizela , párek zčernal a vůbec mi nechutnal. Opravdu nevím co na tomto receptu vidíte.
Ještě vyzkouším vedle hrnce zapálit hromádku dříví. Jenom mi prosím poraďte jestli plamen tlumit vodou , či hasícím přístrojem.
Děkuji za radu

05.11.2013, 21:15 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Ešte raz pre všetkých, čo nemožu sťahovať z akejkoľvek príčiny plameň, treba sťahovať teplotu, a nech to stojí čo to stojí, párek nesčerná, ak dáte ten pomer vody a hrncov, čo som už uviedla v predchádzajúcich komentoch.

06.11.2013, 14:18 - reagovat

Pajda Pajdavá napsala: Re: Vařené debrecínské párky

Tlumí se tlumičem,to snad dá rozum.

08.11.2013, 11:55 - reagovat

Zeeland napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Pro tento speciální případ je nutno zakoupit malou plynovou bombu s hořákem, aby bylo co stahovat. Večeře tak vyjde cca na 1500 Kč, pokud nebudete trvat na hořáku novém

06.11.2013, 00:09 - reagovat

Babic(k)a napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

A platí to samé co s počtem hrnců a vody? Když bych chtěl dělat párky pro celou rodinu, to znamená 4x2. Že mám vzít osm vod a osm hrnců jsem už pochopil, ale mám vzít i osm plynových bomb s hořáky?

http://vareni,cz - 06.11.2013, 21:17 - reagovat

Phoebe napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

No samozřejmě.. :-DDD

07.11.2013, 10:40 - reagovat

brambeli napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Dobrý den, tak jsem si tuto dobrotu chtěla připravit ke snídani,bohužel z párku mi zbyl mastný flek a málem ani ten hrnec ne. Jelikož máme doma pouze autogen, na kterém se dá stahovat plamen,než jsem stihla zareagovat a stáhnout plamen, byly párky fuč. Tak mi nezbylo než si udělat topinky po ostravsku.

07.11.2013, 08:47 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Madone, postup je univerzálny, nebudete sťahovať plameň, ale logicky čo? No predsa teplotu.

06.11.2013, 14:15 - reagovat

jauzvaznenevim napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Na snizeni teploty bych doporucil napr. Ibalgin.

06.11.2013, 16:39 - reagovat

Imo00 napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Myslel jsi asi Paralen !? Obalgin si budou dávať všichni, co jim při čtenī těchto komentářů od smíchu rozbolí hlava(anebo minimálně bránice) ;)

07.11.2013, 22:32 - reagovat

Zuza napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Ibalgin má stejné účinky jako paralen! :) Ovšem u tohoto receptu bych doporučila spíše lexaurin, neurol, popř. diazepam.. Plamen to sice nestáhne, ale alespoň vám to už bude jedno..

17.11.2013, 22:58 - reagovat

zLoun napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Je třeba trpělivosti... Nejprve je nutno vyvařit přebytečnou vodu. Poté se u párku dostaví proces karbonizace a po dalším zahřívání se objeví i ten mírný plamen. Obvykle je však nutno čekat déle, než zmiňovaných 5 minut.

08.11.2013, 11:28 - reagovat

susanahh napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Mela jsem stejny problem. Ale jiz je vyresen. Pote, co voda zacne vrit (a mela by nastat faze stahnuti plamane), vylezu na zebrik a hrnec povesim na lustr za provzky navazane na ucha do vysky cca 10cm nad plotynku....

11.11.2013, 07:09 - reagovat

Trolil napsal(a): Vařené debrecínské párky

Super věc. Právě jsem to zkusil. PO 4 hodinách hledání na internetu a několika hodinové konzultaci ze servisní linkou výrobce mé mikrovlnky jsem zjistil jak stáhnu plamen. Párky i tak praskly ale tím se zvětšila i jejich plocha, tím pádem bylo více jídla . DOporučuji tedy párky nechat prasknout. Můžete je pak popatlat i tatarkou, ale opatrně, tato delikatesa se podává zásadne ve vrcholových restauracích. I pan Polreich doporučuje !!!

http://trolol.eu - 05.11.2013, 19:38 - reagovat

Motýl napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Dyk ty Laco :-D ty jsi dylyna :-D a co výjmenovaný slova po D nemáš? :-D

06.11.2013, 23:06 - reagovat

Ravel napsal(a): Vařené debrecínské párky

cituji : "Vložíme párek do hrnce se studenou vodou"

je myšleno jeden párek jako pár párků, nebo jeden párek jako jedna nožička?
kolik hrnců tedy potřebuji na ohřátí 5ti nožiček?

05.11.2013, 21:05 - reagovat

Miloš napsal(a): Vařené debrecínské párky

Párky jsou výborné CHLAPSKÉ jídlo. Doporučuji si jich nakoupit hromadu v Makru (za příznivou cenu). Zamrazit. A pak máte vždy možnost šupnout je do mikrovlnky!

05.11.2013, 21:11 - reagovat

Vladimír Smutný napsal: Re: Vařené debrecínské párky

Dobrý den, dal jsem na Vaší radu a zakoupil celé balení. Zamrazil jsem je po jednom v hrnci s vodou, jak bylo napsáno, ale nevešly se mi však všechny do mrazáku. Doporučuji na jedno standartní balení 3 standartní mrazáky.

05.11.2013, 21:19 - reagovat

elektro plus napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Pro tyto účely doporučujeme naše čtverco vé zavařovací hrnce zn. Klobas. Pokud si k nim pořídíte pultové mrazáky, do ušetřeného místa naskládáte i chléb a omezené množství hořčice. Nabízíme i v dárkovém balení 30 pánví a tři mrazáky.

06.11.2013, 14:03 - reagovat

Gordon Ramsay napsal(a): Vařené debrecínské párky

Simply delicious.

05.11.2013, 21:56 - reagovat

ELEKTRIKÁŘ napsal(a): Vařené debrecínské párky

Párek lze ohřát i střídavým proudem.

05.11.2013, 22:00 - reagovat

Rypoň napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

A jak dlouho se to má střídat, a ten proud má být teplý, nebo studený a jak dlouho?

22.11.2013, 13:19 - reagovat

kanibal napsal(a): Vařené debrecínské párky

dobry den lze v receptu pouzit penis misto parku?

05.11.2013, 22:03 - reagovat

dlouhoprsťák napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

milý Kanibale, pokuď máš sebedestruktivní sklony, doporučuji navštívit Slavíčka-pitevnu

06.11.2013, 00:52 - reagovat

Reper napsal(a): Vařené debrecínské párky

Dobrý den já ten postup vůbec nepochopil...

05.11.2013, 22:21 - reagovat

Pan X napsal(a): Vařené debrecínské párky

Dobrý den v kulinářství pracuji už řadu let, ale o podobném receptu jsem se ještě nedoslechl.. i když mě svojí náročností mírně vyděsil určitě se o něho pokusím.. mám jen jeden dotaz, jde ve finální podobě místo chlebu použít například rohlík nebo jiné pečivo? Děkuji za odpověď

05.11.2013, 22:28 - reagovat

Veronika napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Zkuste s rohlíkem. Když do něj uděláte díru, můžete do něj i párek zastrčit ;-)

05.11.2013, 23:25 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

možete použiť čokoľvek, pán X, aj to čo doporučuje veronika.Veľmi zaujímavá je aj kombinácia so sladkým pečivom

06.11.2013, 14:24 - reagovat

Zuza napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Popř. i slané pečivo, nejvíce se mi osvědčily arašídové křupky.

17.11.2013, 23:37 - reagovat

Rypoň napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

... jsem se lekl, že club tyčinky.

22.11.2013, 13:20 - reagovat

taja napsal(a): Vařené debrecínské párky

doporučuji vynechat hrnec i vodu, zapálit svíčku, máteli čím a opéct na přímém ohni...za 5 minut hotovo a křupavé

05.11.2013, 22:39 - reagovat

WGu napsal(a): Vařené debrecínské párky

Pro všechny co nedisponují plamenem, MÁTE TAM JASNĚ NAPSÁNO ŽE SI HO MÁTE STÁHNOUT. Zde přikládám odkaz. http://www.gastroprofesor.cz/images/img/plamen__0.jpg . Opravdu tupci tak jednoduchý postup pokazit.

05.11.2013, 22:47 - reagovat

kazeasch napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Já použil tento Plamen: http://www.zvi.cz/vyrobni-program/plamen.html
S tím to jde jedna dvě :)

08.11.2013, 12:41 - reagovat

Nyan napsal(a): Vařené debrecínské párky

Tip pro vegetariány: v receptu vynechte párek a výsledkem bude chutný a výživný pokrm, k jehož přípravě nebylo nutné usmrtit žádné zvíře.

05.11.2013, 22:48 - reagovat

Chosé napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Podle nejnovějších výzkumů není ani nutné párek vynechávat...množství masa vněm obsažené se blíží nule

05.11.2013, 23:01 - reagovat

Bena napsal(a): Vařené debrecínské párky

Dobrý den, prosím o radu, zasekl jsem se hned u bodu č. 2 "a vaříme na mírném plameni". Do hrnce jsem dal studenou vodu, vložil do ní párky, ale ať čekám sebedýl, žádný plamen se prozatím neobjevil...

05.11.2013, 22:50 - reagovat

WGu napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

musíš si ho stáhnout. je to tam napsané :) http://www.gastroprofesor.cz/images/img/plamen__0.jpg

05.11.2013, 22:53 - reagovat

Bena napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Skvělé, díky moc za link, teď už neprasknou!:)

05.11.2013, 23:08 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Bena a ostatní, prečo sa neobjavil žiadny plameň? no preto, lebo ste troubu alebo sporák nezapli, nerobte začiatočnícke chyby

06.11.2013, 14:56 - reagovat

Bena napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Aha, tak proto. Ono v popisu není uvedeno, že je třeba hrnec umístit na sporák, který se má navíc zapnout.

06.11.2013, 15:53 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

nemusíte hrniec umiestniť na sporák a potom zapnúť, len by som to doporučovala, lebo potom sa nenajete, logicky, zahrievanie alternatívnou energiou alebo energiou svojho tela dlho trvá a každý to nedokáže.

06.11.2013, 17:34 - reagovat

Kajinka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Snažím se šetřit, a tak jsem přivítala nápad na zahřívání energií vlastního těla. Naštěstí jsem žena, takže realizace bude jednoduchá. Ale raději budu dělat vždy jen jednu nožičku, i když i dvě by se vešly....ale tu druhou "troubičku" raději používat nebudu....

07.11.2013, 11:38 - reagovat

tomik napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Kajinko, mam prosbicku, nedisponuji troubickou jako mate vy, mohl bych se u vas zastavit a nechat si u vas svuj parek (presneji receno nemam parek ale poridil jsem si klobasu)pripadne ohrat? dekuji :D

07.11.2013, 15:18 - reagovat

Ivča napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

teď jste mě dostali, smíchy jsem se připočůrala, za tu dobu co to čtu jsem dostala hlad a párek nikde (plamen by byl)

08.11.2013, 22:50 - reagovat

lunicka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

nejlepší reakce :D pane s klobásou :D

09.11.2013, 21:30 - reagovat

Lukas napsal(a): Vařené debrecínské párky

vobec to nieje jednoduchy recept... plamen sa mi objavil az po viac ako hodine... na jeho stiahnutie som musel privolat hasicov ..v case ich prichodu uz vobec nebol mierny... mikrovlnku mozem vyhodit... aj s polkou bytu

05.11.2013, 22:53 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Lukáško, správne ste napísal, že to nie je jednoduchý recept...pocítili ste to na vlastnej koži.Odporúčam vám začať s otváraním jogurtov, tým nič nepokazíte.

06.11.2013, 14:27 - reagovat

kubisek78 napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

No tak to bych tak netvrdil. Já bych mohl vyprávět!

07.11.2013, 07:03 - reagovat

kazeasch napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Přesně. Za to můžou ty pitomý plastový konzervy. Otvírák ji celou zmačká, zkroutí a potrhá, a jogurt pak musím lízat z koberce :(

08.11.2013, 11:32 - reagovat

bena napsal(a): Vařené debrecínské párky

Skvělý recept! Mimískovi moooc chutnalo a manža si čvachtal tak, až měl boule za ušima! :) :) :) :) Příště zkusím přidat kečup.

05.11.2013, 23:00 - reagovat

Chosé napsal(a): Vařené debrecínské párky

Dobrý den, já mám problém se studenou vodou, která nám bohužel došla, je možno použít teplou vodu a nebo by se v ní párek uvařil a tudíž by nebyl poživatelný?

05.11.2013, 23:06 - reagovat

Stenleyx napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Vámi navrhovaný postup je možno použít. Fakt, že se párek ohřeje na nepoživatelnou teplotu není na závadu. Stačí několik minut počkat, poté změřit teplotu párků a pokud se snížila na pro Vás snesitelnou úroveň, rychle začít s konzumací, než se teplota sníží k nepoživatelné hladině. Horkou vodu, zbylou při vaření párků doporučuji uskladnit v mrazničce, proto že horká voda se doma hodí vždy.

05.11.2013, 23:46 - reagovat

Phoebe napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

tak tohle je goooool :-D ,,Fakt, že se párek ohřeje na nepoživatelnou teplotu není na závadu" aaaa umírámmmm :-DDD

07.11.2013, 10:47 - reagovat

pridamse napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

"Horkou vodu, zbylou při vaření párků doporučuji uskladnit v mrazničce, proto že horká voda se doma hodí vždy."
navíc ještě horká voda mrzne rycheji než studená, takže budete šetřit energii v mrazáku

08.11.2013, 16:00 - reagovat

Jan Hřebejk napsal(a): Vařené debrecínské párky

Dobrý večer, rád bych na motivy vaší párkové, dramatické premisy natočil celovečerní film. Pojal bych to jako nejlépe jako (m)laskavou komedii. Kolik koštujete za práva? Ozvěte se mi do emailu, děkuji. Jan Hřebejk

05.11.2013, 23:29 - reagovat

Robert Rosenberg napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Dobrý den. Je mi líto, ale filmová práva na komedii s párkem jsem již koupil já.
S omluvou
Robert Rosenberg

05.11.2013, 23:45 - reagovat

Jan Hřebejk napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Roberte je to snad pomsta za to, že jsem ti vyfouknul Pelíšky?!

06.11.2013, 00:00 - reagovat

Robert Rosenberg napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Nezlobím se na tebe, Honzo. Já mezitím vyfoukl spoustu jiných pelíšků, jestli mi rozumíš.

06.11.2013, 10:47 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

pre p.Hřebejka i Rosenberga-ospravedlňujem sa, práva už zakúpili Geisenovci

06.11.2013, 14:31 - reagovat

Motýl napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

můžu v tom filmu taky hrát? :-D

06.11.2013, 23:22 - reagovat

kona napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

jistě, debrecínský párek motýlů

07.11.2013, 14:14 - reagovat

Motýl napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

můžu v tom filmu taky hrát? :-D Robčooo s tím tvým párkem :-D

06.11.2013, 23:23 - reagovat

Booja napsal(a): Vařené debrecínské párky

Dobrý den, zaujal mě Váš recept. Nejsem velký jedlík a tak jsem si chtěl udělat jen polovinu párku, ale bohužel po zrekonstruování hrnce na daný poměr, mi z něj voda vytéká. Prosím o radu.

05.11.2013, 23:43 - reagovat

Daname napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Rada je nasnadě, hrnec je potřeba rozdělit řezem horizontálním, nikoliv vertikálním, jak se asi ve vašem případě stalo.

07.11.2013, 02:27 - reagovat

kona napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

jak ale potom ohřeje druhou půlku ? není to jen vytloukání klínu klínem?

07.11.2013, 14:15 - reagovat

rozmotany turban napsal(a): Vařené debrecínské párky

Prosim vas jsem zmateny, kolik stupnu by mela mit ta vrouci voda ?

05.11.2013, 23:51 - reagovat

Ravise napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Za normálního tlaku 100 stupňů Celsiových, plus minus 5. Doporučuji měřit teplotu teploměrem, který disponuje alespoň 150°C, při měření lékařským tepoměrem se v teplé vodě utvořily stříbrné útvary. Párek vůbec nechutnal tak, jak jsem očekával.

13.11.2013, 21:52 - reagovat

Antonín Rujbr - Semily napsal(a): Vařené debrecínské párky

Dobrý den, po doporučení svých kolegů, jsem tento pokrm naservíroval svým známým z Číny. Párky jim chutnali takovým způsobem, že se jim z nich narovnaly oči.

05.11.2013, 23:54 - reagovat

Babica napsal(a): Vařené debrecínské párky

Jak známo ne každý má doma Debrecínské párky, pokud je nemáte lze použít párky normální, pokud nemáte ani ty zkuste řízek, jestli ne nevadí hoďte tam kus nutelly...buďte kreativní..Dobrou chuť váš Jirka Babica

05.11.2013, 23:59 - reagovat

Gurmán napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Jirko, jste můj idol a spoustu jste mě toho naučil. Nejvíce mi pomáhá rada že cokoli se dá nahradit nebo vynechat. Díky vám za to. Báječně jsem si pochutnal i když jsem neměl párky, chleba ani hořčici.

08.11.2013, 11:39 - reagovat

Pajda Pajdavá napsala: Re: Vařené debrecínské párky

Chápu,že jste si dal verzi 1.3-horká voda? Jen pro zajímavost,čím jste zapíjel tuto božskou manu?

08.11.2013, 12:03 - reagovat

dejva napsal(a): Vařené debrecínské párky

Dobrý den, při stahování se mi náhle objevila nepříjemná hláška o nálezu trojského koně, nemám s tím žádné zkušenosti, je to snad informace o obsahu složení delikátního párku? děkuji za odpověď

06.11.2013, 00:07 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

dejvo, toto upozornenie o náleze trojského koňa je pre alergikov, každý sme predsa iný a máme rozne alergie a obmedzenia.

06.11.2013, 15:20 - reagovat

Phoebe napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Teď jsem zmatená já... Ve zmíněných "debrecínských párcích" bych očekávala debrecínku, nikoliv koně a už vůbec ne trojského... :-o

07.11.2013, 10:51 - reagovat

Číža napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Jedná se pravděpodobně o křížence debrecínského a trojského koně.

07.11.2013, 11:39 - reagovat

mojamaka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

trojsky kon je akutne vylepsenie debrecinskych parkov, pretoze zaroven mate k parkom aj sparadla




























09.11.2013, 22:51 - reagovat

brok napsal(a): Vařené debrecínské párky

Jestli chcete usetrit cas a hlavne peniz,kupte si je v obchode u pultu a hned konzumujte.varii oda,mirny plamen,chleba ani hortice nejsou potreba ;)

06.11.2013, 00:12 - reagovat

Lojzička napsal(a): Vařené debrecínské párky

Příště bych prosila recept na přípravu párků v mikrovlnné troubě, rychlovarné konvici nebo v toustovači. (nejsem tak bohatá a nemám sporák) Googlila jsem všude možně a nemůžu najít žádnej recept. Dík Vaše věrná čtenářka Lojzička

06.11.2013, 00:26 - reagovat

Boháč napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Nedají se připrqavit jinak, je to tak proto, aby tento božský pokrm nemohla žrát každá socka a hotovo.

07.11.2013, 15:30 - reagovat

Michal Kolesa napsal(a): Vařené debrecínské párky

Dobry večer , a umí parky ve vodě plavat ?
A nebo jsou jemom ponořené ? Mohu doporučit místo hořčice pribinaček
Popřípadě mohu zaslat foto
ohřateho parku focene se stativem samozřejmě bude obsahovat vodoznak

Děkuji
Velky jedlík

Kolesa Michal

06.11.2013, 01:06 - reagovat

Bohouš napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Moje plavat neuměli tak sem je to naučil... ;) ale doporučuji mít po ruce vidličku kdyby se začali topit...

06.11.2013, 23:27 - reagovat

Michal Plnotučný napsal: Vařené debrecínské párky

Dobrý den, mám problém
cituji:"Vložíme párek do hrnce se studenou vodou" zatím není problém, takže pokračuji v návodu "vaříme na mírném plameni, dokud nepřivedeme vodu k varu." tady vzniká první problém: hřeje to a postupně to i bolí. "Párek" sice je červený, ale pravděpodně není uvařený, nicméně bolest je nesnesitelná a "párek" proto vytahuji z nálevu. Na chléb a hořčici bohužel nedošlo, "párek" pálil i bez hořčice. Recept rozhodně nedoporučuji!!!

06.11.2013, 01:38 - reagovat

Pajda Pajdavá napsala: Re: Vařené debrecínské párky

Možná uvařený byl-poznáte to tak,že je na řezu mírně růžový.

08.11.2013, 12:07 - reagovat

Kráťa napsal(a): Vařené debrecínské párky

Dobrý den, jednou jsem v nějaké knize četl, jak hlavní hrdina jedl chléb namazaný máslem. Mohli byste prosím zveřejnit recept i na toto jídlo? Rád bych to někdy ochutnal.

06.11.2013, 05:19 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Kráťo, chlieb namazaný máslem, je už recept, ktorý patrí do rúk skúsenejším kuchárom, nieže by som vás chcela uraziť,preto sa v bežných návodoch na internete ani neuvádza.Je tam totižto dosť zložitý postup.Preto, že sa tam manipuluje s ostrými predmetmi, je potrebné aj školenie bezpečnosti práce.Z tohto dovodu by som vám doporučovala navštíviť kuchársky kurz pre pokročilých.

06.11.2013, 13:27 - reagovat

Lukáš napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Tady došlo zřejmě k nedorozumění, namazaný máslem byl, samozřejmě, hlavní hrdina, nikoli chléb.

07.11.2013, 23:12 - reagovat

kazeasch napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Taky špatně. Toto je velice zapeklité a trvalo mi než jsem to roluštil. Je to tak, že namazaný hrdina máslem jedl ten chléb.

08.11.2013, 11:48 - reagovat

Družba Ostrov napsal(a): Vařené debrecínské párky

Dobrý den, děkuji za dobrý tip. Jídlo určitě zařadím na náš jídelní lístek. Samozřejmě tam přidám ty houby které nemám

http://druzbaostrov.cz - 06.11.2013, 05:33 - reagovat

Gibsont napsal(a): Vařené debrecínské párky

Dobrý deň, chcem upozorniť, že recept na varené debrecínske párky je fake! Autor receptu totiž zamlčal jednu závažnú informáciu. Pred vložením párku do studenej vody je totiž bezpodmienečne potrebné zhrnúť črievko (fólíu, PVC, PE, PRIMEROS a pod.)Obsahuje totiž nebezpečné ftaláty, ktoré sa varením vylučujú do vody a teda nasiaknu aj do párku. Následky bývajú fatálne!!! Nestiahnuté črievko totiž spôsobuje neplodnosť a nepríjemný pocit v podbrušku!

06.11.2013, 07:44 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

gipsont, ak by bolo ihneď treba niečo sťahovať, na návode by to bolo určite napísané.može sa totižto stať, že neprávna manipulácia s príslušným obalom može mať nežiadúce následky. Stiahnuť by som doporučovala až po uvarení.

06.11.2013, 13:22 - reagovat

kazeasch napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

A tohle zase stáhnu odkud? Myslel jsem že když jsem sehnal na stažení plamen tak mám vyhráno.

08.11.2013, 11:51 - reagovat

Pajda Pajdavá napsala: Re: Vařené debrecínské párky

Nikdy nemáte vyhráno-i zítra je třeba jíst.

08.11.2013, 12:09 - reagovat

Ivy napsal(a): Vařené debrecínské párky

Velmi zajimavy recept, vyzkousim jako svatecni veceri k vyroci svatby.

http://www.ivyland.cz - 06.11.2013, 07:50 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Ivy, no neviem, k výročiu svatby by som zvolila asi iný recept, aby to prípadne manžela nedemotivovalo pri ďalšom prežívaní vášho spoločného večera, viete napíšem to rovno, aby si náhodou nemyslel, že tým chcete niečo naznačiť...

06.11.2013, 13:15 - reagovat

REDAKCE napsal(a): Vařené debrecínské párky

Dobra zprava pro nase priznivce. V pristich dnech pripravujeme narocnejsi verzi "parkoveho receptu" Babicovy - Babisovy parky Kostelecke.

06.11.2013, 08:04 - reagovat

eraser napsal(a): Uvař párek a Chlastej!

Vynikající recept, moc autorovi děkuji, hned po večeři jsme si zahráli hru Chlastej! a zábava to byla náramná. Všem doporučuji až budou hrát Chlastej! tak se před tím vydatně navečeřet Vařenými debrecínskými párky!

http://www.chlastej.cz - 06.11.2013, 10:13 - reagovat

Ondra napsal(a): Vařené debrecínské párky

vložil jsem do hrnce při vaření teploměr, abych mohl přesně zjistit, kdy bude voda v bodě varu, bohužel mi však prasknul, nečekal jsem, že to má tolik stupňů, jsou párky konzumovatelné i tak?

06.11.2013, 10:55 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

áno, sú konzumovateľné, ale len raz

06.11.2013, 12:51 - reagovat

dingo napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

všetko je konzumovateľné len raz.. -_-

10.11.2013, 00:31 - reagovat

Mr Siemens 3D napsal(a): Vařené debrecínské párky

Chtěl bych se zeptat, jestli jsou debrecínské párky kompatibilní s mou 3D horkovzdušnou troubou - SIEMENS HB 20AB521. Specifikace trouby v odkazu

http://dl.dropboxusercontent.com/u/1054094/ThBo/3Dvzduch/index.html

06.11.2013, 11:00 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

mr.siemens 3D
vaša otázka ma priviedla do pomykova, ale myslím si, že obyčajné párky, nie sú kompatibilné s vašou trúbou, ale musíte si zohnať 3D párky, po našom riadne klobásy, a prípadne zvážiť i použitie 3D okuliarov, aby aj kulinársky zážitok pri ich konzumácii ste mohli vychutnať v 3D kvalite.

06.11.2013, 12:59 - reagovat

Mgr blond napsal(a): Vařené debrecínské párky

Dobry den, recept me velmi zaujal a proto jsem se rozhodla ho ihned vyzkouset! Bohuzel problem nastal hned pri vlozeni parku do vody, parek totiz plaval na hladine a nebyl zcela ponoren. Tudiz jedna strana by byla varena ve vode a ta druha na pare. Bohuzel o tomto problemu nebylo v postupu nic psano a tak jsem vzala iniciativu do vlastnich rukou a vidlickou jsem ho otacela z jedne strany na druhou aby byl rovnomerne uvaren v pomeru voda a para. Musim priznat ze recept neni vubec jednoduchy, namohla jsem si obe ruce a nestastnou nahodou jsem parek vidlickou propichla takze stejne praskl. Prosim autora o detailni navod, opravdu si nevim rady

06.11.2013, 12:21 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

dúfam, že sa autor nenahnevá, ak reagujem, ale s varením párkov mám dlhoročné skúsenosti. Na vloženie a následné obracanie musíte zvážiť použie iného nástroja, ak vám použitie rúk pri tomto úkone robí problém.Tiež nedoporučujem obal prepichovať - šťava ihneď vytečie, obal ako píšete praskne a zážitok z tohto pokrmu už je v háji.Neprepichujte,nechajte pekne prebublať, až potom vyťahujte.dobrú chuť.

06.11.2013, 13:07 - reagovat

Pohlreich napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Zkusila jste párek zatížit chlebem? Pokud by to nedostačovalo, můžete zkusit rovnou zatížit i kelímkem hořčice, even. dalšími poživatinami, co máte po ruce. Němci této kulinářské variantě říkají eintopf. :)

08.01.2014, 21:13 - reagovat

janka napsal(a): Vařené debrecínské párky

podľa mňa recept je v poriadky ale namiesto tenučkých párkov sa majú použiť poriadne klobásy, lebo tie pri varení nepopraskajú

06.11.2013, 12:46 - reagovat

janka napsal(a): Vařené debrecínské párky

chcela by som podotnúť,že tento recept pochádza z reklamnej kampane pod heslom: tri krát denne teplá strava - studené párky a teplý predavač

06.11.2013, 12:55 - reagovat

Petra Pospěchová napsala: Vařené debrecínské párky

Dobrý den,
recept je velice zajímavý a netradiční, nicméně osobně doporučuji zakoupit debrecínské párky výhradně u kvalitního výrobce, například na farmářských trzích.

Také bych chtěla zmínit jednu dosud nevyřčenou, ale velmi důležitou věc, což je délka párků. Párky jsou totiž příliš dlouhé a z malého talíře přečuhují, ale na velkém vypadají zase příliš male a prázdně! I po několika hodinách organizování chlebu, párků i hořčice se mi výsledek nelíbí a stydím se ho sdílet na Instagramu. Řešil jste někdo podobný problém?

06.11.2013, 13:49 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

pani Petro, problém vidím v tom, keď je párek malý, keď je veľký, treba ho jednoducho urezať na vami požadovanú veľkosť. A keď je párek malý, tak treba zase jednoducho urezať z chleba atď.Veľkosti musíte prisposobiť, aby vám vyhovovali na servírovanie.

06.11.2013, 15:15 - reagovat

Lucky napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Velmi jste mě zaskočila! Od malička slýchávám, že na velikosti nezáleží a vy teď tohle!? :(

06.11.2013, 15:41 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

neviem, ktorý kuchár vás učil, že na veľkosti nezáleží.Podľa veľkosti a to nielen párkov musíme zvažovať dĺžku zahrievania.

06.11.2013, 17:36 - reagovat

Jitka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Také jsem řešila tento geometricko-estetický problém. Nakonec jsem použila talíř, jehož průměr o dva centimetry převyšoval délku nejdelšího párku (ano, opravdu jeden z párků byl větší dlouhán, než ostatní). Zbývalo mi potom vyřešit přebytečné místo po stranách ,,párkového trsu". Proto jsem použila manželův rozbrus na odstranění dvou částí talíře. Sečny, které naznačovaly řezy na talíři, jsem vyhotovila pomocí hořčice. Sečny vedly taktéž dva centimetry podél párkového trsu. Pravda, v některých místech jsem byla na pochybách, zda se nejedná -vzdor geometrickému názvosloví- spíše o tečny (ta hořčice byla velmi tekutá). Nevýhodou tohoto způsobu servírování párkové delikatesy byl jemný porculánový poprašek vzniklý použitím rozbrusu. Jako vedlejší produkt se ve stole objevila rýha. Zprvu nevěda, co s ní, vyřešila jsem tuto problematiku tak, že do pukliny ve stole budeme dávat čerstvé květy. Problém je v tom, že se tam nevejde mnoho vody a květy brzy vadnou, ale to se již párkového fenoménu netýká.

07.11.2013, 11:41 - reagovat

tamara napsal(a): Vařené debrecínské párky

Dobry den, recept ma velmi zaujal, urcite ho urobim na Vianoce :) Moja rodina patri medzi gurmanov, tak vas poprosim: Mohli by ste, prosim, do Vianoc zaradit aj recept na chlieb vo vajicku? Dakujem.

06.11.2013, 14:01 - reagovat

Martin napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Na chlieb vo vajicku existuje niekolko receptov, mysleli ste vyprazany chlieb obalovany vo vyslahanom vajci? Mozte totiz chlebom skusit vajco naplnit nerozbite, vtedy je to pravy chlieb vo vajci, tento recept je ale pre skusenejsich kucharov.

06.11.2013, 14:18 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Tamarka, najskor si do Vianoc obstarajte dobré domáce vajíčka, aspoň dve.Potom napíšte, poradím vám ako na to.

06.11.2013, 15:58 - reagovat

kona napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

dvě proto, kdyby se při instalaci chleba do vejce jedno rozbilo?

07.11.2013, 14:24 - reagovat

Bagheera napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

To už je vyšší kuchařské umění, ale s dávkou trpělivosti je může zvládnout i začátečník. Připravte se však na práci dosti zdlouhavou! Ovšem výsledek stojí za to.
1) Vyfoukněte vejce, návod najdete na velikonočních webech. Díru na oblém konci zalepte zdravotnickou náplastí.
2) Rozdrobte chléb na drobky co nejdrobnější. Lépe se drobí chléb ne úplně čerstvý.
3) S velkou trpělivostí a pečlivostí cpěte drobky do díry na špičatém konci vejce. Připravte se na práci 12-24 hodin.
4) Servírujte. A buďte připravená na hlasité ovace a chvály.

08.11.2013, 16:33 - reagovat

Trhlajz napsal(a): Vařené debrecínské párky

Dobrý den, díky za vynikající & inovativní recept, byť možná nekompletní. Rád bych se zeptal, zdali je před vlastní přípravou párků nezbytně nutné projít i předchozí tři v receptu neuvedené (!) kroky a to:
1) Termování nukleárů
2) Karbonizaci koxohydrátů,
3) Akceleraci moderátů

viz kompletní recept zde:

http://www.youtube.com/watch?v=GqO3bvLKsBA&feature=youtu.be&t=3m35s

&

http://old.cfn.cz/hlasky.php?id=20438

06.11.2013, 14:41 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Vy ste zrejme chemik, a čo vznikne, keď sa nám do varenia pchajú chemici?No chemická reakcia.trhlajzi, ak uskutočníte uvedené kroky, ktoré uvádzate, tak vám garantujem, že budete variť raz a naposledy.

06.11.2013, 15:45 - reagovat

nojapredsa napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

janka, vy si iste myslite, ze ste vtipna, ze?

07.11.2013, 00:29 - reagovat

Trhlajz napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Ano, odhalila jste mě = jsem sice chemik amatér (něco na způsob strýčka ze Saturnina, aneb: "Co z toho bude = Ví_Bůh"),
ale hlavně vyznavač díla Orfanikova - nedoceněného to génia z Čortova Hrádu, který před vlastním ohřevem párků vykonával i 3 zmíněné úkony (viz dochovaný záznam procesu na YouTube).

07.11.2013, 11:39 - reagovat

Bagheera napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Jste to vy, profesore Orfaniku? Konečně se znovu shledáváme...

08.11.2013, 16:34 - reagovat

Norboš napsal(a): Vařené debrecínské párky

Dobrý den,
recept mne velmi zaujal, prošel jsem i komentáře a zjistil, že příprava není zrovna jednoduchá, ale chtěl jsem překvapit partnerku perfektní večeří, tudíž jsem se do vaření vrhl po hlavě. Kdybych věděl kolik problémů s tím budu mít, raději bych si zkusil najít restauraci s tímto pokrmem a nechal si jídlo dovézt až domů :-( Například hned na začátku mám vložit do studené vody...Ok, ale perlivé? Jemně? Neperlivé? Destilované? Neskazím to kohoutkovou? Párky mají být vyndané z lednice předem a nechat odležet, nebo je mohu vložit hned? Toto je jen začátek problémů které se pak během celého vaření objevují a i zkušené kuchaře zaskočí. Musím podotknout že výsledek nestál za to snažení, návod prostě není řekl bych kompletní. Pane autore, ne každý jsme profesionál, nějaké ty tipy a trochu detailnější postup by byl zcela na místě!!!

06.11.2013, 14:43 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

dobrý deň, chcela by som vás odporučiť na predchádzajúce komenty, kde sme sa mnohým veciam tohto receptu už venovali,ja nie som autor, ale poradím vám.Podľa toho, akú použijete vodu, takú budete mať kvalitu.Nechala by som radšej odležať, až potom treba vkladať, či vložiť do teplej alebo studenej vody je diskutabilné, ako kto má rád. Ale Norboši, keďže nemáte s týmto skúsenosti, ja by som sa v tom nepitvala, aby nebola potom z výsledku partnerka sklamaná, prípadne si ku vášmu prvému pokusu zavolajte priateľa alebo niekoho blízkeho,aby ste sa cítili istejší.

06.11.2013, 15:42 - reagovat

Pan Ondřej napsal(a): Vařené debrecínské párky

Do vaření pokrmu bych se raději ani nepouštěl,pro domácnosti s elektrickými spotřebičemi nepřipadá v úvahu(logicky-nemají plamen) jak zmiňoval Norboš nade mnou, recept neni kompletní!!,totiž autor nedoplnil,že se pokrm se musí vyndat z hrnce a o talíři nebo dokonce jinými kuchyňskými potřebami tu nepadlo ani slovo.Bohužel jsem si opařil chodidla,ruce a jazyk,asi podám žalobu!

06.11.2013, 15:39 - reagovat

janka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Ondřeji,nie som autor receptu, ale mám dlhodobé profesionálne skúsenosti vo varení.Prečítajte si predchádzajúce komenty, vy zrejme ste začiatočník vo varení i v elektrine.Nemožte sltmiť niečo čo nemáte, ale možete regulovať teplotu.A keď chcete silou mocou nejakým nástrojom vyťahovať z hrnca,to čo ste tam vložil, tak prosím Vás použite ochranné pomocky, logicky...

06.11.2013, 15:50 - reagovat

Václav Šuplata napsal(a): Vařené debrecínské párky

Tak takto sa to má robiť???! Konečne viem kde som celý život robil chybu. Doteraz som ich nechával variť kým neboli uvarené, a to sa má 5 minút! Aj horčice som si dával namiesto 2 lžičky až 4 lžičky, a o chlebe ani nehovorím; niekedy som zjedol aj dva. Všetko zle!

06.11.2013, 15:50 - reagovat

janka napsal(a): Vařené debrecínské párky

Presne tak, václave, celý život sa učíme

06.11.2013, 15:52 - reagovat

Fanda napsal(a): Vařené debrecínské párky

Děkuji za recept i za komentáře pod ním. Bohužel - ani mně se nepodařilo tuto krmi uvařit ke spokojenosti strávníků. Dám-li málo vody, párek popraská, dám-li hodně vody, rozhodně to za těch pět minut nestihnu. Kde soudruzi udělali chybu? Děkuji

06.11.2013, 16:04 - reagovat

Mesijé vopřenej Vo zeď napsal(a): Vařené debrecínské párky

Noo ty jo.. zase mi praskly. Nevíte odkud stáhnout ten plamen? Koukal jsem po celym netu, google mlčí a na stránkách výrobce párků žádnej odkaz pro stažení plamene néjni :-(

06.11.2013, 17:01 - reagovat

Karel Řezníček napsal(a): Vařené debrecínské párky

Dobry den. Udělal jsem přesně podle receptu i párky se sýrem. Bohužel to nevyšlo úplně dle očekávání. V průběhu

přípravy, hned za částí, po kterou jsem si stahoval plamen, mi jeden ze dvou párků praskl. Stále si lámu hlavu

tím, čím to bylo. Jestli za to může typ párků nebo jestli to bylo tím, že jsem je vařil v papinově hrnci. To kvůli

lepší provařenosti.
Teď však si také nejsem jist, jestli mám tento typ hrnce doporučovat nebo nikoliv, když byl úkol splněn pouze z

50%.
Prosil bych autora inzerátu, aby příště specifikoval typ hrnce, ve kterém je možné pokrm připravovat. Stejně tak i

to, jestli jsou jednotlivé ingredience zastupitelné. S rohlíkem místo chleba mi totiž také párky chutnaly, takže

mi nepřišlo divné vyměnit debrecínské za se sýrem.
Nicméně i tak jsem si docela pochutnal, a tak děkuji za tip a doufám, že budou následovat i další recepty,

například klobása na grilu a podobně.

(Prosím uživatele janka, aby se zdržel dalších komentářů, nemusí odpovídat každému a jeho příspěvky jsou mimo mísu.)

06.11.2013, 17:23 - reagovat

Ruprecht napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Řezníčku hrnec neměň. Pokud ale chceš dosáhnout 100%tní úspěšnost, použij dva párky(4 nožičky)! Dvě nožičky ti prasknou(ty můžeš vyhodit) a dvě nožičky můžeš servírovat. ;) Pokud připravuješ tento pokrm pro vícero lidí, musíš i s přímou úměrou zvyšovat počet párků. Pokud ovšem budeš vařit například pro 5 osob, použij raději hrnce dva. Dvacet párku by se ti asi do toho tvého papiňáku nevešlo. ;)

11.11.2013, 12:22 - reagovat

Jiří napsal(a): Vařené debrecínské párky

Dobrý den, začátek receptu jsem pochopil, ale hned jak jsem myslel že mám vyhráno přišle problém... K jakému Varu mám vodu přivést? u nás v okolí žádný Var nemáme a cestovat kvuli párkům bych ekonomicky ani časově jako student neunesl :-/

06.11.2013, 17:40 - reagovat

Veverka napsal(a): Vařené debrecínské párky

Dobrý den, myslím, že je zcela jasné, že vodu je třeba přivést ke Karlovu Varu, případně pokud je vody více, lze ji přivést až ke Karlovým Varům, kde se může seznámit s horkými prameny a naučit se od nich správnou teplotu

06.11.2013, 19:39 - reagovat

adel napsal(a): Vařené debrecínské párky

pane karle, jde o recesi, tak nechápu proč někoho diskriminujete, aby nepsal, není to váš blog, vaše závěreční poznámka je nevhodná, váš komentář je taky mimo mísu

06.11.2013, 17:41 - reagovat

Marmouse napsal(a): Vařené debrecínské párky

Doporučuji po uvaření vyndat párky z hrnce, špatně se ve vodě krájí a hořčice se rozplývá. Pokud nemáte chléb je výborné pečivo bábovka. ps. vodu nevylévat, ráno se Vám bude hodit na nakopávací kafíčko.

http://KDNO.cz - 06.11.2013, 18:37 - reagovat

Já napsala: Vařené debrecínské párky

Uvařila jsem velice dobré párky, které jsem po dostání varu vyhodila a z vody ve které byly jsem si udělala velice dobrý párkový vývar. Děkuji za recept

06.11.2013, 18:42 - reagovat

neovigin napsal(a): Vařené debrecínské párky

Pití kohoutkové vody: Ingredience: sklenička,kohoutková voda,zaplacené vodné a stočené. Postup:Uchopíme skleničku tak aby její dno bylo ve spodní poloze pokud možno v nejvíc vodorovné pozici a její hrdlo nasměrujeme co nejblíže k odtokové trubici s čeřičem (některé vodovodní baterie staršího data čeřič nemají). Uchopíme pákový spínač a jemně jej nakloníme směrem vzhůru v pozici pro studenou vodu (starší baterie mají kohoutkový systém) ,kdo má vodu raději teplejší jemně posune páku blíže k pozici pro teplou vodu.Jakmile je sklenička z 95% plná posuneme páku zpět do pozice dolů (majitelé starších baterii otáčejí kohoutkem tak dlouho dokud nedojde k zastavení vody -zleva doprava). Sklenici nakloníme k ústům a pozvolna v mírném sklonu tekutinu pijeme. Jako příloha je vhodný párek ale to až v dalším receptu. Dobrou chuť :D

06.11.2013, 18:45 - reagovat

Fanda napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

jak poznám, kolik je 95% naplnění sklenice? Mám snad jít do domácích potřeb koupit speciální sklenice s odměrkami na 95%. Ani tento recept není pro každého - je díky procentům příliš složitý!!!

06.11.2013, 20:35 - reagovat

Mischka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Dobrý den,
Váš příspěvek mě velmi zaujal. V receptu k párkům se totiž nikde nepíše, že bych při jejich vaření měla pít vodu. Ovlivní to nějak přípravu? Zlepší to chuť párků? A mohu tímto postupem vylepšit i jiné recepty? Např. vajíčka? Mnohokrát děkuji

07.11.2013, 10:57 - reagovat

vavanade napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Váš recept je také jen pro velmi zkušené (natáčeče a píče vody).
Možná jsem staromódní, ale mám vodovodní baterii s kohoutkem. Ve Vašem návodu však nebylo specifikováno, jak baterii donutit, aby z ní vytékala voda. Po čtyřech hodinách snažení mne napadlo otočit kohoutkem proti směru hodinových ručiček a voda konečně začala téci.
Avšak při zavírání máte uvedeno otáčení zleva doprava. Otáčel jsem tedy dle Vašeho návodu kohoutkem zleva doprava (šlo to ztuha, takže jsem musel použít klešťový klíč s nastavitelným rozpětím čelistí) a kohoutek se ulomil!

08.11.2013, 01:44 - reagovat

Ravise napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Bohužel recept nemohu doporučit. Kohoutek při otáčení nepříjemně kokrhal a vody jsem se dočkal až po několika hodinách. Nepříjemně zapáchala a nebylo možno ji zatavit otáčením kohoutka zleva doprava.

13.11.2013, 22:04 - reagovat

Lenka napsal(a): Vařené debrecínské párky

Dobrý den , chci se zeptat , mám malý hrnec a dlouhé párky . Poradí mi někdo, jak na to ? :-)

06.11.2013, 19:43 - reagovat

Pat napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

ani dlhe parky nie su problem, ale miesto hrnca pouzijeme umyvadlo, ak su naozaj velmi dlhe, môze byt aj vana, tu dobre utesnime, naplnime dostatocnym mnozstvom vody, vlozime do nej parky a nasledne aj zapnutu elektricku spiralu a cakame, kym voda vo vani zovrie, nedoporucuje sa skusat teplotu holou rukou, hlavne nie vlastnou, dalej postupujeme podla pôvodneho receptu, akurat odpada to diskutabilne stahovanie plamena. good luck ;)

08.11.2013, 00:36 - reagovat

Radka napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

CO SI VZÍT VĚTŠÍ HRNEC? :D ALE OK,MÁTE MŮJ BOD.....

08.11.2013, 06:13 - reagovat

Janinka Ja-Ga napsal(a): Vařené debrecínské párky

Jááá vám všem ze srdce děkuji, tolik smíchu při jednom vaření debrecínských párků jsem už dlouho nezažila a to jsem teprve u teorie :D

http://ohnivazena.cz - 06.11.2013, 20:55 - reagovat

K. Martel napsal(a): Vařené debrecínské párky

Dobrý deň, snažil som sa postupovať podľa návodu ale v obchodoch v mojom okolí krajec chleba nepredávali jiným pečivem už vôbec nie :(

Tiež párok bol surový napriek tomu, že som ho vložil do hrnca so studenou vodou a uvaril vodu ktorú som mal na sporáku. Mamka tvrdí žeby pomohlo keby sa jednalo o tú istú vodu, ale ja si myslím žeby to bolo v návode uvedené.

06.11.2013, 22:44 - reagovat

Tomáš napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

pro rychlejší uvaření párku doporučuji vařit stejnou vodu, ve které se nachází párek, postup je tak mnohem rychlejší. Já osobně s tímto postupem mám velmi mnoho zkušeností.
Jen pro kuchařské mistry, pro ještě rychlejší uvaření párku lze vodu přivést k varu a poté jí zamrazit. Proces přípravy párku poté je opravdu rychlý a nemusíte již vodu opětovně vařit, protože je již vařená a zamražená z minula. Je to takové urychlení v kuchyni, snad to někomu pomůže...

02.12.2013, 16:37 - reagovat

dada napsal(a): Vařené debrecínské párky

mám problém hlavně s ergonomickým rozložením na talíři.postupovala jsem dle obrázku a automaticky beru pravou rukou chleba, který je položený nejvýše. na párky mi tedy zbývá levá ruka, jenže pak mám problém s manipulací: nasměrovat horký párek směrem k malé loužičce hořčice je levou rukou téměř nemožné. a to už vůbec nemluvím o variantě s příborem. Nemožné!!!

06.11.2013, 22:54 - reagovat

Leňule napsal(a): Vařené debrecínské párky

Dobrý den, potřebuji zoufale radu. Potřebuji uvařit 5 párků pro moji 5-ti členou rodinu, ale mám jenom 4 plotýnkový sporák. Musím vařit na 2x? Rádi bychom jedli teplé jídlo společně.. Díky za cenné rady

06.11.2013, 23:05 - reagovat

Holmes napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

To je přeci prosté.

Vezmete pět hrnců, každý naplňte vodou a párkem. Po jednom hrnci položte na každou plotýnku, označme plotýnky ZL (zadní levá), ZP (zadní pravá), PL (přední levá) a PP (přední pravá).
Pátý hrnec si připravte hned vedle sporáku, řekněme vpravo (či vlevo, ale pak je vhodné upravit postup přesunu hrnců, viz dále, aby nebylo nutné přenášet hrnce tak daleko) blíže k sobě, označme místo OP. Pozor, je třeba mít prostor pro odkládání i za tímto místem. Ten označme OZ.

Zapalte oheň pod každým hrncem.
Po minutě (na odměření času lze použít takovou tu zeleninu či kachničku co pípá) vyměňtě pořadí hrnců:
ZP -> OZ; Tím se uvolní zadní pravá plotýnka. Dále pokračujte: ZL->ZP, PL->ZL, PP->PL; Tím se uvolní přední pravá plotýnka, kam přesuneme odložený hrnec: OP->PP.
Dále přesuneme hrnec z OZ na OP.
Počkáme minutu a rošádu opakujeme.

Celý postup provádíme tak dlouho, dokud nejsou párky uvařené, nebo nám neupadnou ruce, nebo nepřijde někdo, komu můžeme tuto práci svěřit.

07.11.2013, 10:24 - reagovat

kona napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

no konečně srozumitelný postup

07.11.2013, 14:32 - reagovat

anička napsal(a): Vařené debrecínské párky

Dobrý den,

měla jsem zprvu veliký zájem si recept vyzkoušet, po přečtení všech komentářů mě však přepadl strach z toho, že by se mohly vyskytnout nějaké komplikace. Poradí mi někdo prosím, jak udělat recept bez komplikací, tak aby byl výsledek 100% jako na obrázku?

Děkuji

06.11.2013, 23:10 - reagovat

Avene napsal(a): Vařené debrecínské párky

Tak teda navím, ale návod mi přijde dost odfláklý, nikde žádná obrazová dokumentace postupu, nic, jen hotový recept... a i u hotového pokrmu jsem narazila na problém, když totiž párek položím na chleba,nezabírá celou jeho plochu, pouze část, tudíž když kousnu, ne vždy mám v ústech párek... taky se vám to stává??? Děkuji za odpověď

06.11.2013, 23:16 - reagovat

Milan napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Vím přesně o čem mluvíte! Vyřešil jsem to nakonec tím, že jsem prázdná místa vymazal hořticí.

Přeji hodně štěstí!

06.11.2013, 23:22 - reagovat

Martrin napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Já sem to vylepšil ještě tím,že jsem na ten namazaný chleba dal párky dva..je to sice proti všem zásadám tohoto receptu,ale proc si nezprijemnit zivot :)

06.11.2013, 23:43 - reagovat

Evča napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Osobně mohu doporučit nakrájet párek na kolečka a naklást je na chleb pomazaný hořčicí. Za prvé budete konzumovat všechny tři části tohoto pokrmu najednou a za druhé budete mít druhou ruku volnou, tudíž budete moci každé sousto zapít výborným párkovým čajem, který si snadno uděláte přelitím tekutiny, ve které jste párky vařili do sklenice.

07.11.2013, 18:38 - reagovat

Tess napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

V receptu nemáte nikde napsáno, že se má párek pokládat na chleba, tak absolutně nechápu, proč tak činíte. Když se podíváte porozně, v receptu není VŮBEC popsáno, jakým způsobem se má pokrm konzumovat. Z čehož jasně vyplývá, že párky se pouze PODÁVAJÍ, jíst už je ale nesmíte, protože tím byste narušila celý postup.

10.11.2013, 13:05 - reagovat

Blog o sexu napsal(a): Vařené debrecínské párky

Obávám se, že není párek jako párek a bohužel nemůžeme tento postup aplikovat na všechny druhy a tvary, které nám nabízí Babišovo království.

http://blogosexu.blogspot.com - 06.11.2013, 23:20 - reagovat

Terka napsal(a): Vařené debrecínské párky

Nějaký párky mi sou buřt - mám to na párkách ;-)

06.11.2013, 23:23 - reagovat

Myrra napsal(a): Diskuze pod návodem je nutný doplněk konzumace

Pokud vás z těch párků bude bolet břicho jako mě, tahle diskuze to spraví! Jinak místo plynové bomby a hořáku doporučuji použít letlampu, dá se tím zvládnout i více párků najednou!

06.11.2013, 23:26 - reagovat

Mirek napsal(a): Vařené debrecínské párky

Běžel jsem hned do obchodu a koupil párky. Po ohřátí se mi z nich začal sloupávat igelit. Je to normální???
V návodu jsem rozeznal slovo "stáhnout", ale nepochopil jsem v jaké souvislosti. Kalhoty to teda nebyly, to již vím...

06.11.2013, 23:27 - reagovat

Pani Maria napsal(a): Vařené debrecínské párky

Pri citani vasich komentarov je mi velmi smutno z toho, ako si nevazite snahu inych. Niekto si da tu namahu, aby sa s vami podelil o svoje know-how, o recept, ktory sa mozno tradoval v rodine z generacie na generaciu, najde si cas na pripravu, podrobny popis, dokonca foodstyling a peknu fotku... A vy? Len hladate chyby a nedostatky! Osobne som toho nazoru, ze si tento recept proste nezasluzite!!!

06.11.2013, 23:27 - reagovat

Usagi napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky

Pání Mária, hezky ste to napísala. Dyť aj náš prezident si tuhle spesialitu prí rád dáva prypravovat.

07.11.2013, 00:16 - reagovat

Monster napsal(a): Vařené debrecínské párky

Kolik je potřeba vody na 4 nožičky? Je možné vařit takto více kusů najednou? Už jsem nakoupila suroviny, tak se do toho chci pustit. :)

06.11.2013, 23:47 - reagovat

Usagi napsal(a): Vařené debrecínské párky - pravděpodobně nejzábavnější recept na

Rád bych se zaptal zda jde příprava na sporáku nahradit letlampou, jako např. v případě mongolského národního jídla - sviště na letlampě.

07.11.2013, 00:13 - reagovat

Když napsal(a): dejva napsal(a): při stahování se mi náhle objevila nepříjemná h

dejva napsal(a): Vařené debrecínské párky



Dobrý den, někdo zde včera varoval(a), že hned při stahování plamene se objevil trojský kůň. Prosím o informaci, jestli ta konina není zase z Polska, mohl bych tím pádem nabídnout kámošům na hřišti kvalitní hovězí debrecínu.

http://www.odpovedi.cz/otazky/vite-jak-je-slozite-uvarit-parky - 07.11.2013, 00:57 - reagovat

Jirka napsal(a): Vařené debrecínské párky - pravděpodobně nejzábavnější recept na

Do řitě,já je do dneška vařil špatně!!!!Já je pořád prosil,ať ty nožičky dá ten párek od sebe a von že jo,jen ať ho nejdřív svlíknu...Jsem z toho fakt Rudoulf Jelínek loženej v játrový vomáčce :-D :-D

http://https://www.facebook.com/groups/1380744225494621/ - 07.11.2013, 01:08 - reagovat

Jana napsal(a): Vařené debrecínské párky - pravděpodobně nejzábavnější recept na

Dobrý den, prosím mohl by mi někdo poradit, kde se dají v těchto dnech ještě sehnat debrecínské párky? Po zveřejnění tohoto receptu jsou pravděpodobně všude do posledního beznadějně vyprodány. Jsem zcela zoufalá - obešla jsem všechny supermarkety v okolí svého bydliště, ale všude říkají - nemáme. Bojím se použít párek jiné značky, aby nedošlo k nežádoucím třaskavým procesům při styku vody s odlišnými chemikáliemi. Děkuji předem všem za odpověď.

07.11.2013, 01:22 - reagovat

párkofil napsal(a): Vařené debrecínské párky - pravděpodobně nejzábavnější recept na

V receptu je zásadní chyba. Už se tam nepíše, na co použít vodu (párkový vývar).

07.11.2013, 07:07 - reagovat

Dee napsal(a): Vařené debrecínské párky - pravděpodobně nejzábavnější recept na

Jsem vegetarián, debrecínské párky z masa nejsou, ne? Myslím, že další večře na zbytek týdne ;)

07.11.2013, 08:18 - reagovat

Bagheera napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky - pravděpodobně nejzábavnější recep

Kdepak, ty maso ani neviděly! Jak stojí výše, katolíci je požívají ve dnech přísného postu, a vsadím se, že se jich vagóny zasílají muslimům na Ramadán.

08.11.2013, 16:39 - reagovat

karl napsal(a): Vařené debrecínské párky - pravděpodobně nejzábavnější recept na

ještě recept na ohřátou vodu, bych prosil.
ať je to komplet.

07.11.2013, 08:43 - reagovat

Naďa napsal(a): Vařené debrecínské párky - pravděpodobně nejzábavnější recept na

Včera jsem si s nadšením přečetla tento recept na kulinářskou specialitu a chtěla jsem párek připravit k večeři. Avšak po přečtení diskuze pod receptem jsem usoudila, že mé kuchařské zkušenosti nejsou na tak vysoké úrovni, abych si rovnou troufla na něco tak složitého. Po pečlivém zvážení jsem se rozhodla, že je třeba začít od píky a pokoušela se najít recept na to jak uvařit vodu čaj. Svědomitě jsem googlovala a zjistila dvě možnosti: buď mohu nechat vodu na čaj uvařit nebo zavařit. Znamená to, že lze čaj konzervovat na pozdější doby? Tuto metodu chápu jako velmi pokrokovou s jasným enviromentálním přesahem a odkazem na hrozbu klesajících hladin podzemních vod. Apeluji tedy na všechny, kašleme na párek a pojďme hromadně zavařovat vodu na horší časy. P.S. Plánuji si tento geniální nápad nechat patentovat a posléze na něm zbohatnout.

07.11.2013, 09:17 - reagovat

Jarmil napsal(a): Vařené debrecínské párky - pravděpodobně nejzábavnější recept na

Tak nevím kde dělám chybu, ale když si koupím párečky za 20Kč v Lidlu a dám je na půl hodiny vařit, po půlhodince mám v hrnci chobotničky? Je možné aby zaměnili v balení párečky za mořské plody? CO dělám špatně?

07.11.2013, 09:45 - reagovat

kona napsal(a): Re: Vařené debrecínské párky - pravděpodobně nejzábavnější recep

při porovnání ceny párků a mořských plodů to vypadá, že to naopak děláš velmi dobře

07.11.2013, 14:37 - reagovat

Pajda Pajdavá napsala: Re: Vařené debrecínské párky - pravděpodobně nejzábavnější recep

To je evidentní,Jarmile,vodu jste(zřejmě podvědomě) osolil. Chobotničky jsou ještě skvělá varianta-taky to mohly být rybí prsty. Příště více soustředění!

08.11.2013, 12:26 - reagovat

Akinorev napsal(a): Vařené debrecínské párky - pravděpodobně nejzábavnější recept na

Lze použít i jiné párky nebo je možno takto vařit pouze debrecínské?

07.11.2013, 10:09 - reagovat

Rimir napsal(a): Vařené debrecínské párky - pravděpodobně nejzábavnější recept na

Nerad bych něco pokazil, proto se chci zeptat zkušených kuchařů. Je třeba párek před tepelnou úpravou stáhnout a vykuchat, nebo jej zakoupím už připravený k vaření

07.11.2013, 11:02 - reagovat

Mischka napsal(a): Vařené debrecínské párky - pravděpodobně nejzábavnější recept na

Dobrý den,
mám ke zmíněnému receptu mám ještě zajímavý postřeh.Hned v první větě je napsáno, že mám párky vařit, dokud nepřivedu vodu k varu. To mám udělat jak? Jak je známo, vařím až od chvíle, kdy je voda přivedena k varu, nikoliv předtím. Je v tom nějaký trik? Vařím již řadu let a považovala jsem se za zkušenou kuchařku, ale s tímto efektem jsem se za celou dobu své kariéry nesetkala. Pokud mohu vařit ještě předtím, než přivedu vodu k varu, pak je to zásadní objev a viděla bych to na Nobelovu cenu za fyziku!

07.11.2013, 11:19 - reagovat

Roman Kovář napsal(a): Vařené debrecínské párky - pravděpodobně nejzábavnější recept na

Dotaz: je možné výživovou hodnotu párkového vývaru přenést k dalšímu užití? Například k zalévání květin?

07.11.2013, 12:40 - reagovat